خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛  
حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: یزیدیان زمان یعنی آمریکا و اسرائیل جز ذلت و خواری برای کشورها ارمغانی نداشته اند و تنها راه عزت، راه ولایت است.
کد خبر: ۹۴۵۰۱۹۸
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صبح امروز در مراسم سوگواری و عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین ضمن عرض تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش به بیان ویژگی های مجالس اباعبدالله(ع) بیان کرد: با توجه به کتاب خصائص الحسینیه از آثار شیخ جعفر شوشتری، مجلس اباعبدالله جایگاهی است که ذکر خداوند بیشتر می شود.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) از جایگاه عرشیایی خود به مکان نگاه می کند که یکی از آنها مجلس عزاداری و روضه خوانی سیدالشهدا می باشد.

حجت الاسلام معبودی افزود: ویژگی دیگر مجالس اباعبدالله این است که گریه در این مجالس مانند قبه اباعبدالله است و دعای عزاداران در مجالس امام حسین علیه السلام مستجاب می شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: راهی به غیر از مسیر حضرت سیدالشهدا برای تقرب به خداوند وجود ندارد و همه اهل بیت(ع) مصباح الهدی هستند اما چراغ هدایت اباعبدالله چیز دیگری است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: مجالس سوگواری حضرت ابا عبدالله به دو دلیل محل عروج عزاداران است. یکی به دلیل نزول رحمت الهی و دیگری به دلیل پاکی از گناهان است.

وی با بیان اینکه هیچ نعمت خداوند بدون قید و شرط نیست به تشریح شروط مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان پرداخت و تبیین کرد: اولا انسان بایستی در مسیر امام حسین(ع) حرکت کند و سیره ایشان در زندگی فردی و اجتماعی ما جاری شود و به عبارتی فقط "یا حسین" نگوییم بلکه "با حسین" باشیم.

وی ادامه داد: در مسیر امام حسین(ع) بودن یعنی اینکه دینداری هزینه دارد و لازم است گاهی با جانمان، گاهی با مالمان و گاهی با آبرویمان برای دین هزینه کنیم.

حجت الاسلام معبودی افزود: شمر سال ۶۰ مُرد و ما اکنون باید شمر زمان را بشناسیم و در مسیر ولایت خداوند باشیم و ولایت شیطان را رها کنیم چرا که هر کسی ولایت شیطان را پذیرفت ذلیل خواهد شد و روی آرامش و آسایش نخواهد دید.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: فقط دو راه در جهان وجود دارد. راه حق و راه باطل. باید مشخص کنیم که در خیمه خداوند قرار داریم یا خیمه شیطان و راه سومی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه با حسین بودن یعنی اینکه با یزیدیان زمان نباید بیعت کنیم، عنوان کرد: مگر ترکیه، مصر و عربستان با اسرائیل ارتباط برقرار کرده اند به کجا رسیده اند؟ آمریکا در عراق و افغانستان به غیر ویرانی چه کار کرد که بعضی از سرسپردگان داخلی ندا می دهند که باید با آمریکا و اسرائیل رابطه برقرار کنیم.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: یزیدیان زمان یعنی آمریکا و اسرائیل جز ذلت و خواری برای کشورها ارمغانی نداشته اند و تنها راه عزت، راه ولایت است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها