امام جمعه آبدان با بیان اینکه دشمن با هزینه‌های فراوانی در رسانه دنبال تحریف واقعیت‌ها است گفت: دشمن در تلاش است با رسانه در تشخیص ما اختلال ایجاد کند.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۱۴
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

دشمن با هزینه‌های فراوانی در رسانه دنبال تحریف واقعیت‌ها است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،حجت الاسلام محمود کارگر ظهر سه‌شنبه در جمع عزاداران امام حسین (ع) در مسجد جامع با اشاره به اقتدای مردم ایران به امام حسین (علیه السلام) در دوران معاصر و تحولات پس از انقلاب و تلاش دشمن برای مقابله با ایران از راه‌های مختلف اظهار داشت: امروز نشانه‌های افول دشمن و قدرت گرفتن خودمان را مشاهده می‌کنیم.

 

امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: حرکت‌های دشمن علیه دانشمندان ما هم نشانه‌ای از افول دشمن است. باید قدردان سفره حضرت سید الشهدا باشیم.

 

وی به جنگ عظیم و همه جانبه و ترکیبی دشمن بر علیه ایران اسلامی افزود: روزی نیست که در رسانه‌های دشمن چیزی علیه ما نباشد، و این یک بصیرت و دشمن شناسی بزرگی می‌طلبد.

 

کارگر تاکید کرد: امروز با همه پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌ها اگر آگاهی کافی نداشته باشیم، تفاوتی با مردم زمان امام حسین علیه السلام نخواهیم داشت. ما در حوزه سواد رسانه‌ای عقب هستیم.

 

وی به برخی هزینه‌های فراوان دشمن بر علیه ایران در حوزه رسانه‌ای پرداخت و افزود: دشمن در حوزه نظامی نتوانست موفق شود، اما با رسانه در تلاش است اختلال در تشخیص ایجاد کند.

 

امام جمعه آبدان گفت: یکی از مسائل مهم در دوران صدر اسلام شایعه است. جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند.

 

حجت الاسلام کارگر به تکنیک‌های دشمن برای ایجاد التهاب در جامعه اشاره کرد و افزود: در گام اول گفتند حسین بن علی قدرت طلب و مخالف آرامش اجتماعی و شخص خارجی است و این را عوام از حضرت و اصحاب نپرسیدند و در گام دوم دشمن با شایعه مردم کوفه را ترساندند گام آخر خلق اعتبار برای شریح قاضی تطمیع شده درست کردند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات