شهردار اراک :

افزایش رضایتمندی مردم در گرو کار و تلاش جهادی همراه با جهاد تبیین است

کریمی گفت: برای ایجاد رضایتمندی مردم نیازمند کار و تلاش جهادی هستیم و باید تبیین و اطلاع رسانی صحیح و لازم در کنار اقدامات دیده شود تا امید آفرینی در بین مردم نهادینه شود.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۳۲
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،علیرضا کریمی شهردار اراک در نشست شورای اطلاع رسانی به مناسبت هفته دولت گفت: همه ما موظف هستیم در راستای خنثی کردن تلاش های دشمنان برای فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی تلاش کنیم چراکه جبهه استکبار به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است.

کریمی اظهار کرد: دشمن با همه توان به دنبال ایجاد نارضایتی بین مردم است و لذا هفته دولت و کلیه مناسبت های ملی و مذهبی فرصتی مناسب برای افزایش رضایتمندی مردم است که باید به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: برای ایجاد رضایتمندی مردم نیازمند کار و تلاش جهادی هستیم و باید تبیین و اطلاع رسانی صحیح و لازم در کنار اقدامات دیده شود تا امید آفرینی در بین مردم نهادینه شود.

شهردار اراک افزود: از صدر اسلام و خصوصا در خصوص واقعه عاشورا جهاد تبیین همواره موجب جلوگیری از تحریف و فراموشی حماسه ها شده و امروز برای پیشرفت و خنثی سازی توطئه های دشمنان نیازمند جهاد تبیین هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و تبیین نیازمند اقدامات مبتکرانه و هنرمندانه است و اگر همه ظرفیت ها در کنار وحدت و انسجام همه جانبه پای کار بیاید قطعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
آخرین اخبار