خبرهای داغ:
سرهنگ برین بیان کرد: تاریخ و تابلوی افتخارات انقلاب اسلامی ایران عزت و سربلندی خود را مدیون کسانی است که جان خود را برای حفظ انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۴۲
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار حمزه برین، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آیین گرامیداشت سالروز مدافعان حرم تصریح کرد: قدردانی از شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم را باید مکررا سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. تاریخ و تابلوی افتخارات انقلاب اسلامی ایران نام شهدای زیادی را در خود به نمایش گذاشته است و عزت و سربلندی خود را مدیون کسانی هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای انقلاب نثار کردند.

 

وی افزود: مظلومیت و غربت شهدای مدافع حرم قصه متفاوتی است و نوع رسالتشان شباهت زیادی به واقعه عاشورا دارد. گمان نمی‌کردیم شهید حجت اسدی که همه‌ زندگی و وجودش را وقف انقلاب، مردم و تربیت نسل جوان کرد، روزی مجبور شود برای حفاظت و صیانت از انقلاب به کیلومترها دورتر از شهر و کشور خود سفر کند. او دانش آموخته مکتب زینب کبری(س) و اباعبدالله الحسین(ع) بود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین اذعان کرد: این اتفاق نمی افتاد مگر زمانی که فرزندانی از جنس شهید حجت اسدی در پناه هیئات مذهبی و در مکتب حسینی رشد کنند و ایثار و جان فشانی را ای نگونه بیاموزند. امروز انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه به شهدا و خانواده های گرانقدرشان افتخار می‌کند.

 

سرهنگ برین یادآور شد: درک این صحنه که خانواده ای با رضایت کامل، همسر و یا فرزندش را به قصد ایثار و فداکاری در راه انقلاب راهی کند، برای ما سخت است. زیرا روحی بلند و منشی قوی و عظیم را می‌طلبد تا این اتفاق را به زیبایی و شیرینی در نظرش مجسم کند؛ همانطور که حضرت زینب کبری(س)، صحنه‌ کربلا را این گونه تصور می‌‌کند و جسم مطهر حضرت ابا‌عبدالله الحسین علیه السلام را در راه خدا قربانی می‌داند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان عنوان کرد: خانواده شهدای مدافع حرم این روحیه زینبی را به معنای واقعی کلمه تمرین و ثابت کردند و به نمایش گذاشتند. ما هم موظفیم و از خداوند متعال خواستاریم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم، در این مسیر با صلابت بوده و در مقام دفاع از ارزش های شهدا و خانواده‌های معظم آنها رسالت خود را به درستی انجام دهیم. زیرا تمام وجود انقلاب اسلامی به استقامت و پایداری، پیروزی و سربلندی و عبور از پیچ تاریخی امروز در این راه عظیم گره خورده است. خیانت به شهدا و لغزش در این راه غیر ممکن است و کسی که گرفتار شود حتما در مسیر انحراف قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها