خبرهای داغ:
مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین؛
آخوندی عنوان کرد: امروز پیام رسانانان ما مادران و همسران شهدا هستند و در استان قزوین سه هزار شهید و ۱۳۳۰ مادر شهید داریم و بعنوان گنجینه اسرار شهدا ۵۰ مادر شهید در چند ماه اخیر مرحوم شده اند.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۵۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر در حوزه ایثار و شهادت با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و محسن آخوندی مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین؛ در سالن جلسات بنیاد شهید استان قزوین برگزار شد.

 

آخوندی مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین؛ ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، خبرنگاران را پیام رسانان جامعه به تأسی از پیام رسان بزرگ عاشورا نامید.

 

وی گفت: قزوین از ابتدای انقلاب تا کنون ده شهید خبرنگار تقدیم انقلاب کرده است. شهیدان ابراهیم سهیلی راد، محمدحسن ماکانی، محمدحسین محمودیان، سیدمحمود صلاحی، ابوالفضل رجبی، غلامحسن اسداللهی،طهماسب شیخ حسنی، حمیدرضا کشاورز رضا طاهرخانی، کریم اصغری شهدای خبرنگار استان در دوران دفاع مقدس هستند.

 

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین؛ اظهار کرد: امروز پیام رسانانان ما مادران و همسران شهدا هستند و در استان قزوین سه هزار شهید و ۱۳۳۰ مادر شهید حضور دارند و بعنوان گنجینه اسرار شهدا ۵۰ مادر شهید در چند ماه اخیر مرحوم شده اند.

 

آخوندی عنوان کرد: رسالت ما این است که به دیدار مادران شهدا برویم این در حالی است که ۷۰ درصد شهدای قزوین مجرد بودند.

 

وی افزود: در استان قزوین ۴۵ هزار جامعه هدف و ۳۵ هزار رزمنده وجود دارد که باید به آنها بها داده شود و باید در این زمینه به سمت فرهنگ ایثار و شهادت باشیم و انتظار ما این است در بحث فرهنگ ایثار و شهادت تلاش همگانی وجود داشته باشد.

 

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین یادآور شد: در بحث قوانین ایثار و شهادت مشکلاتی وجود دارد که علت آن نوع قانونگذاری است و تا امروز فقط یازده درصد آن اجرا شده است که به علت عدم قوانین اعتباری در این زمینه است و برنامه جامع خدمات به ایثارگران ناقص است.

 

آخوندی با اشاره به مجتمع فرهنگی تصریح کرد: در حوزه ایثارگران بنیاد شهید طی سال های اخیر اقدامات خوبی انجام شده اما به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی چالش هایی ایجاد شد که در سفر اخیر رییس جمهور اعتباراتی برای تکمیل این مجتمع ارایه شد و با تخصیص اعتبار بازگشایی خواهد شد.

 

آخوندی با اشاره به برنامه های سالروز آزادی آزادگان سرافراز گفت: تجلیل از آزادگان سرافراز استان از برنامه استان است و ۶۶۶ آزاده در استان داریم. برنامه های خوبی در این زمینه تدارک داده شده که تغییر سربرگ ادارات با شعار «پاک باش و خدمتگزار» از جمله برنامه هاست.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها