همایش «خبرنگار حسینی رسانه عاشورایی» با همت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۶۳
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش «خبرنگار حسینی رسانه عاشورایی» با هدف تجلیل از فعالان عرصه خبر به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز استان از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار و با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران فعال در عرصه انعکاس اخبار و فعالیت های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

در این همایش، حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام پیرامون رسالت خبرنگاری باالگوگیری از حضرت زینب سلام الله علیها پیام رسان کربلا، به ایراد سخن پرداخت.

سخنرانی سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با موضوع رسالت خبرنگار انقلابی عاشورایی از دیگر بخش های این همایش در شهرکرد بود.

گفتنی است؛ دکتر یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری نیز به تشریح رسالت رسانه در جهاد تبیین پرداخت.

شایان ذکر است؛ بیان نظرات و پیشنهادات و مشکلات از سوی نمایندگان اصحاب رسانه و مطبوعات، اهدای لوح تقدیر به خبرنگاران حاضر در همایش، امضای میثاق نامه همایش «خبرنگاران حسینی و رسانه های عاشورایی» و پخش کلیپ از دیگر بخش های آیین گرامیداشت روز خبرنگار در استان چهارمحال و بختیاری از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با عنوان« خبرنگار حسینی- رسانه عاشورایی» بود.

ارسال نظرات