خبرهای داغ:
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گلستان گفت: با بهره‌برداری و اتصال ۳ حلقه چاه جدید ، ۶۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبرسانی شهر گرگان افزوده شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۷۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

افزایش ظرفیت تامین آبرسانی به شهر گرگان/سه حلقه چاه دیگر با آبدهی ۶۰ لیتر برثانیه وارد مدار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سیدمحسن حسینی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان اظهارکرد: در ادامه اجرای پروژه‌های مختلف به‌منظور رفع مشکل کمبود آب شرب گرگان، سه حلقه چاه جدید به شبکه آبرسانی این شهر متصل شد.  

مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان گفت: با بهره‌برداری از این سه حلقه چاه ۶۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین شبکه آبرسانی گرگان افزوده شد تا شاهد کمتر شدن مشکلات در تامین آب شرب شهروندان باشیم. 

وی توضیح داد: چاه شماره ۱ شصت‌کلاته به عمق ۲۰۰ متر به همراه ۳۵۰ متر خط انتقال آب و ۶۵۰ متر خط انتقال برق یکی از چاه‌هایی است که وارد مدار شده که برای استملاک زمین، حفاری، اجرای خطوط انتقال آب و برق، احداث اتاقک و منصوبات آن، بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۲۰ لیتر بر ثانیه آبدهی دارد.

حسینی از بهره‌برداری از چاه شماره ۲ شصت‌کلاته با دبی ۲۰ لیتر برثانیه  نیز خبر داد و گفت: این چاه ۲۰۸ متر عمق دارد و ۳۵۰ متر خط انتقال آب و همچنین ۶۵۰ متر خط انتقال برق برای آن اجرا شده است. آماده‌سازی این چاه برای بهره‌برداری، ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است. 

مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان از اتصال یک حلقه چاه WF4 به عمق ۲۱۰ متر در شرق گرگان نیز به شبکه آبرسانی گرگان خبر داد و گفت: این چاه با هزینه ۹.۶ میلیارد تومان حفر، تجهیز ، برقرسانی و با ۲۰۰۰ متر خط انتقال به شبکه آبرسانی گرگان متصل شده و ۲۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب این شهر افزوده است. 

برای استملاک اراضی، حفاری، احداث اتاقک و منصوبات ، اجرای خط انتقال آب و برق‌رسانی براین سه حلقه چاه جدید در مجموع بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل طرح آبرسانی به گرگان هزینه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها