مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان دغدغه اصحاب رسانه را دغدغه تمام مجموعه سپاه و بسیج دانست و گفت: خبرنگاران رزمندگان صف اول جهاد تبیین هستند و سپاه و بسیج همواره پشتیبان اصحاب رسانه بوده و این را وظیفه خود می‌داند.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۷۹
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان الله محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبرنگاران یکی از اقشار زحمت‌کش در جامعه هستند، اظهار کرد: خبرنگاران در طول سال با مجاهدت‌های خود برنامه‌های استکبار در خصوص ایجاد ناامیدی در جامعه را ناکام گذاشتند.

وی با تأکید بر حمایت‌های سپاه پاسداران انقلاب و بسیج از اصحاب رسانه گفت: سپاه و بسیج همواره پشتیبان اصحاب رسانه بوده و این را وظیفه خود می‌داند زیرا معتقدیم خبرنگاران رزمندگان صف اول جهاد تبیین هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان دغدغه اصحاب رسانه را دغدغه تمام مجموعه سپاه و بسیج دانست و افزود: خبرنگاران حق بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند زیرا در تمامی بحران‌ها در کنار مردم و ولایت بوده و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات جامعه دریغ نکردند.

محمدی با بیان اینکه آگاهی بخشی نهضت عاشورا به‌مانند مجاهدت شهدای عاشورا دارای اهمیت است، تصریح کرد: واقعه عاشورا دارای درس‌های بزرگی به‌مانند ولایت مداری و اطاعت از ولی‌فقیه است که باید برای مردمان در طول تاریخ بازگو می‌شد لذا اگر نبود جهاد تبیین حضرت زینب (س) درس‌های عاشورا برای جهانیان مغفول می‌ماند.

وی با بیان اینکه هدایت و سعادت جامعه به دست اصحاب رسانه رقم می‌خورد، گفت: ارزش کار خبرنگاری از علمایی که کار تبلیغ می‌کنند کمتر نیست زیرا اصحاب رسانه حلقه واصل میان مردم، مسؤولان و علما هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به بیان جنایات رژیم صهیونیستی در کشور فلسطین بیان کرد: قلم خبرنگاران اسلحه معنوی در جهان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حتی پروردگار به آن قسم می‌خورد و به این دلیل استکبار از این امر وحشت دارد.

محمدی بیان حقایق در خصوص کشور فلسطین را نمونه بارز جهاد تبیین دانست و گفت: در جوامع غربی بنگاه‌های اخبار ساز مشغول فعالیت بوده و اخبار و جنایات رژیم صهیونیستی را طور دیگر بازگو می‌کنند و نمی‌گذارند مظلومیت فلسطین برای مردم جهان بازگو شود.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در اجرای درست دستور مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین افزود: خبرنگاران رزمندگان و خط مقدم مبارزه با جنگ روانی استکبار هستند زیرا غول رسانه‌ای دشمن سعی دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد.

ارسال نظرات