خبرهای داغ:
روایتی از یک دیدار کوتاه با فرمانده سپاه عاشورا؛
تبریز- تبریز- خبر که دادند فرمانده سپاه عاشورا دفتر خبرگزاری می آید، یک آن شهید مهدی باکری در ذهنم تداعی شد، سرداری که فقط گوشه هایی از رشادت شان را دیدیم و شنیدیم و سردار عباسقلی زاده هم از آن نسل و از همان لشکر بود و اینک فرمانده سپاه عاشورا.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۱۷
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یک ربع از ساعت 12 ظهر می گذشت، گوشی ام زنگ خورد، پشت تلفن پرسیدند دفتر هستید، گفتم بله، اطلاع دادند سردار اصغر عباسقلی زاده به مناسبت روز خبرنگار دفتر خبرگزاری می آید.

دلم به تپش افتاد و یک لحظه حس کردم شهید مهدی باکری می آید، نمی دانم چرا ولی از زمانی که نام لشکر عاشورا می آید شهید مهدی باکری بیشتر در اذهان تداعی می شود.

با حس خاصی به استقبال شان رفتم، سردار همچون همیشه متواضعانه از ماشین پیاده شد و بعد از سلام و احوال پرسی دفتر خبرگزاری بسیج آمد.

گفتند فرمانده می آید فکر کردم شهید باکری است

زبانم بند آمد نه اینکه فرمانده سپاه است و سردار، نه! از اینکه از همان نسل عاشورائیان است و همراه شهید مهدی باکری در جبهه ها سال های سال بوده است و  از اینکه همیشه خلوص و سادگی اش را همه بیان می کنند.

با طمانینه ای خاص نشست و سر صحبت را گشود و با همان متانت همیشگی مطالبی را در راستای اهمیت رسانه و جهاد تبیین بیان کرد و اینکه خبرگزاری بسیج در این خصوص قطعا رسالت مهم و نقش ویژه ای دارد.

گفتند فرمانده می آید فکر کردم شهید باکری است

من از وجود پشتوانه مهمی چون سپاه برای انقلاب و کشور مطالبی ارایه کردم و گفتم ان شالله بتوانیم در این راستا به رسالت خود عمل کنیم و ایشان باز فروتنانه ادامه داد که سپاه با بسیج این نیروی مردمی معنا و هویت دارد و اینجا بود که با خودم گفتم ایشان که به خبرگزاری آمد انگار شهید باکری آمده است.

ارسال نظرات