خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از برگزاری جلسه ویژه رفع مشکلات روستاهای همجوار آبادان با حضور بخشداران منطقه ، به همت حوزه روستایی حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۵۵
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، سرهنگ پاسدار شاپور احمدی افزود: فرمانده حوزه روستایی مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) با توجه به مشکلات مردم ۱۷روستا بخشدار را به صورت میدانی برای حل مشکلات مردم این روستاها دعوت کرده اند.


سرهنگ احمدی ادامه داد: روستاهای ما مشکلات بسیار زیادی دارند که مسئولین شهری بایستی این موضوعات را با جدیت تمام پیگیری جدی کنند.

ایشان ادامه داد: اهالی این مناطق روستایی که از عشایر عرب غیور و انقلابی تشکیل می شوند، مشکلاتی مانند کم آبی ، خرابی جاده ها ، نداشتن آتش نشانی ، قطع برق ، روشنایی معابر ، و... که بایستی به این مشکلات به نحوه احسن رسیدگی شود.


سرهنگ احمدی گفت: سپاه و بسیج امنیت این مناطق و کمک رسانی به نیازمندان و بیش از ۴۰منزل برای این مناطق با همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) ساخته و انجام داده است ، اهدای بسته های معیشتی به صورت ممتد در طول سال ، اهدای اقلام آموزشی به دانش آموزان نیازمند عزیز که آینده سازان این کشور هستند ، اجرای طرح های گوناگون کمک رسانی را نیز انجام داده است ، حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) اقدام به افتتاح و یا انجام چندین مکان اشتغال زایی برای مردم عزیز را کرده اند.


سرهنگ احمدی در پایان گفت: نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، با قدرت تراز همیشه جهت آسایش و رفاه مردم عزیز و انقلابی ما ادامه خواهد داد ، اما از مسئولین عزیز نیز انتظار داریم نسبت به وظایف خودشان به جدیت عمل کنند ، فرمانده حوزه حضرت ابوالفضل علیه سلام از بخشدار محترم شهرستان آبادان دعوت کرد و بخشدار با مجموعه بسیج حوزه ابوالفضل(ع) به صورت میدانی در روستاهای طره بخاخ ، ابوشانگ ، مدن ، تنگه ، چوئبده ، البوعبادی ، و مابقی روستاها به صورت میدانی جهت شنیدن مشکلات مردم و پیگیری برای حل آن مشکلات حضور داشته اند ، امید است با لطف پروردگار متعال مسئولین عزیز نسبت به حل مشکلات این مردم انقلابی و غیور ما اقدامات کافی را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها