خبرهای داغ:
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز طرح واگذاری مسکن ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید رامین و شیرین شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۵۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

محمد حسین پناهی فر با اشاره به سرمایه گذاری‌های زیادی که طی سال‌های گذشته در شهر‌های جدید رامین و شیرین شهر شده است، گفت: از آنجایی که اجرای طرح نهضت ملی مسکن بصورت ساخت واحد‌های آپارتمانی است، ولی متقاضیان شهر‌های مجاور شهر جدید رامین و شیرین شهر می‌توانند با ثبت نام در این دو شهر از مزایای مسکن ویلایی بهره‌مند شوند.

وی شهرستان اهواز، شوشتر، مسجدسلیمان، باوی، کارون، شادگان و شهر‌های زیرمجموعه این شهرستان‌ها را شهر‌های مجاور دو شهر جدید رامین و شیرین شهر برشمرد و گفت: تمام کسانی که در این شش شهرستان متقاضی مسکن ملی هستند و پیش از این در سامانه اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند و واجد شرایط مسکن تلقی شده اند در صورت ثبت رد درخواست یا انصراف از شهر مورد تقاضای قبلی، می‌توانند اقدام به ثبت نام در طرح مسکن ویلایی در شهر جدید رامین و شهر جدید شیرین شهر نمایند تا مسکن ویلایی به آنان واگذار شود.

محمد حسین پناهی فر متراژ زمین قابل واگذاری ویلایی در شهر جدید رامین و شیرین شهر را تا ۲۵۰ متر برشمرد و ابراز امیدواری کرد با ثبت نام متقاضیان برای گرفتن مسکن ویلایی شاهد رونق دو شهر جدید رامین و شیرین شهر باشیم.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه مسکن ویلایی متقاضیان در شهر جدید رامین و شیرین شهر توسط شرکت شهر‌های جدید، ساخته و به متقاضی تحویل داده می‌شود، گفت: بهره مندی از تسهیلات یارانه دار، هزینه کمتر ساخت مسکن ویلایی نسبت به آپارتمانی، تمایل بیشتر مردم نسبت به واحد‌های مسکن ویلایی، رونق شهر‌های جدید و همچنین جبران کمبود زمین دولتی در شهر‌های مجاور از جمله مزایای سرمایه گذاری متقاضیان در طرح مسکن ویلایی شهر‌های جدید رامین و شیرین شهر است.

محمد حسین پناهی فر اعلام نمود با توجه به محدودیت تعداد زمین ویلایی در این دو شهر جدید، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده و وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی به حساب مسدودی اعلامی را واریز کنند و تخصیص زمین به ترتیب بر اساس تاریخ واریز وجه اولیه است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن طرح واگذاری مسکن ویلایی در شهر‌های جدید رامین و شیرین شهر، این دو شهر رونق قابل توجهی خواهند گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها