خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش کمک مومنانه محرم در هندیجان

به مناسبت ایام ماه محرم و شهادت مظلومانه حضرت امام حسین علیه السلام و حضرت امام سجاد (ع)، رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۹۷
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: ایام ماه محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و حضرت امام سجاد علیه السلام را تسلیت می گویم که به همین مناسبت به تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان شامل برنج ، روغن، ربع گوجه و غیره با همت ناحیه سپاه هندیجان و خیرین جمع آوری و درمیان نیازمندان شهرستان توزیع شدند.

سرپرست ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار علوی زاده عنوان کرد : با آغاز سال جدید تا کنون پنج مرحله رزمایش کمک های مومنانه با تلاش ناحیه سپاه و خیرین و گروه های جهادی بسیج تهیه ودر مناسبت های مختلف سال جاری در میان خانواده های نیازمند و بی سرپرست و تحت پوشش شهرستان هندیجان توزیع شدند.

وی افزود: در ایام ماه محرم تعدادی راس گوسفند ذبح و گوشت آنها با مشارکت مردم خیر و همکاری هیات های مذهبی و بسیجیان گروه های جهادی در میان محرومان شهرستان هندیجان توزیع شدند و همچنین پایگاه های مقاومت بسیج بصورت گروه های جهادی با پخت غذای گرم در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و توزیع در میان عزاداران و محرومان از دیگر کارها دراین ماه محرم می باشد که همچنان در شهرستان هندیجان کارهای خداپسندانه جهادی ادامه دارد .

درادامه گزارش خبری به مناسبت روز خبرنگار از طرف فرماندهی و شورا و اعضای طرح شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان و همچنین فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان هندیجان از خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز و بسیج رسانه شهرستان هندیجان برادر محمدر ضا شعبانی تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار