جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

عیار مدعیان با ولایت مداری سنجیده می‌شود / ساکتین و عافیت طلب‌ها با قافله امام حسین (ع) همراه نشدند

ساری-جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  با اشاره به اینکه عده ای بخاطر عافیت طلبی از امام حسین(ع) جدا شدند، گفت: ساکتین هم از کاروان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)ریزش کردند و امام را یاری نکردند.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۴۱
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام علیرضا ملازاده جانشین حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) در ستاد، ضمن قبولی عزاداری‌ها، با بیان اینکه سنت‌های الهی در عالم هستی وجود دارند و یکی از این سنت‌ها تا قیامت هرگز تغییر نمی‌پذیرد، سنت آزمایش و امتحان است، گفت: عالم هستی محل آزمایش خداست و حضرت آدم نیز امتحان سختی داد و آزموده شد.

حجت الاسلام ملازاده، با اشاره به آزموده شدن هابیل و قابیل افزود: پس از آدم و حوا، انبیا و امت‌های دیگر همه مورد آزمایش قرار گرفتند.

جانشین حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  با تصریح بر اینکه عده‌ای از آزمایش‌ها پیروز بیرون آمدند و عده دیگری نیز رفوزه شدند، ادامه داد: پیامبر (ص) هم مورد آزمایش خدای متعال قرار گرفت و امت حضرت نیز  هم در کوران فتنه‌ها و  حوداث آزموده شدند و تا به امروز نیز امت ایشان در حال آزمایش هستند.

حجت الاسلام ملازاده با اشاره به آیات قرآن، خاطرنشان کرد: خدای متعال فرمودند فقط به زبان گفتن ایمان به خدا و کتاب خدا و امامت تنها کافی نیست و خدای متعال ایمان انسان را در حوادث و کوران فتنه‌ها آزمایش می‌کند.

جانشین حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که خدای متعال عیار انسان‌ها در آزمایش‌ها می‌سنجد، اضافه کرد: ایمان انسان در آزمایش‌ها سنجیده می‌شود و اگر عیار انسان در آزمایش‌ها کم باشد احتمال لغزش وجود دارد.

حجت الاسلام ملازاده، با تاکید بر اینکه برای امتحان ولایت مداری باید عیار خالص  داشت، خاطرنشان کرد: خدای متعال کسانی که مدعی ایمان هستند بیشتر آزمایش می‌کند.

جانشین حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  با بیان اینکه امتحان‌ها برای جدا شدن اهل حق و ناحق است، گفت: در آزمایش‌ها مومن و منافق از هم شناخته می‌شود.

حجت الاسلام ملازاده با اشاره به چرایی لغزش عده‌ای از مجاهدان دوره پیامبر (ص) و ائمه (ع) افزود: لغزش این عده بخاطر مقام و جایگاه و عافیت طلبی بود.

جانشین حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  با اشاره به اینکه عده‌ای بخاطر عافیت طلبی از امام حسین (ع) جدا شدند، گفت: ساکتین هم از کاروان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ریزش کردند و امام را یاری نکردند.

حجت الاسلام ملازاده با بیان این مطلب که عوامل متعدی باعث جدایی انسان‌هایی که مدعی جهاد و ایمان بودند، اما از امام حسین (ع) جدا شدند، اضافه کرد: با توجه به برخی از مشکلاتی که در کشور هست بازهم مردم دست از دامان ولایت رها نمی‌کنند، چون به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب وفادار هستند چرا که نهضت ما حسینی است.

جانشین حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  با اشاره به اینکه مدعیان انقلاب در هر لباسی در فتنه ۸۸ ولایت را تنها گذاشتند گفت:  ایمان در فتنه ۸۸ محک خورد و خیلی‌ها از خط انقلاب ریزش کردند اما  سربازان ولایت در عمل ثابت کردند که پای ولایت می‌ایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار