فرمانده سپاه استان سمنان گفت: رسالت اصلی امروز خبرنگاران "جهاد تبیین" است.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۷۲
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ همایش روز خبرنگار با عنوان حماسه حسینی و رسالت زینبی با حضور سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.
 سردار دامغانی در این گردهمایی با بیان اینکه حادثه عاشورا محصول تقابل خیر در برابر شر و پیروزی حق بر باطل بود گفت: جهاد در راه خدا و پشتیبانی از ولایت حادثه عاشورا را ماندگار کرد.
وی با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت تجلی عرفان توحیدی است افزود: تبعیت از ولی رمز ماندگاری و رستگاری بوده و پشتیبانی از ولایت امری ضروری است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بیان اینکه فشار های اقتصادی امروز کشور نتیجه قرار گرفتن در مسیر درست اقتصادی بوده است اظهار داشت: مقاومت در برابر این فشارها نتیجه اش قرار گرفتن در مسیر درست اقتصادی و بهبود معیشت به نفع مردم است.
وی با بیان اینکه امروز امیدواری همه بر تغییر شرایط و بهبود اوضاع است افزود: نیاز است همه در هر پست و جایگاهی برای کمک به دولت در این شرایط وارد شده و فضا را برای ایجاد تغییر و بهبود وضعیت برای مردم فراهم کنیم.
سردار دامغانی افزود: نقش خبرنگاران در شرایط حاضر بسیار حائز اهمیت بوده زیرا دشمن با همه قوا به میدان جنگ رسانه ای و تبلیغی بر علیه ملت ایران آمده است.
 وی افزود: رسالت اصلی شما خبرنگاران جهاد تبیین در شرایط حاضر بوده و امروز ما نیازمند کاری جهادی در حوزه بازگو کردن ظرفیت های و پیشرفت های کشور هستیم.
 فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان تصریح کرد: جنگ رسانه ای امروز روایت کننده و هدایت کننده افکار عمومی مردم بوده و اصلی ترین کار شما امید آفرینی و ایجاد اعتماد عمومی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها