خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان:

شهید همدانی چهره مردمی جبهه مقاومت اسلامی بود

همدان-مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان گفت:شهید همدانی چهره مردمی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه بود که با تشکیل سازمان‌ها و گروه‌های دفاع وطنی در کشورهای محور مقاومت ضربه بزرگی به دشمنان در منطقه وارد ساخت.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۸۷
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

حمید پورحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اهانت به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم و سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی را محکوم و اظهار کرد: این سخنان و بیانیه سخیف، که گفته شده مقدمه ترجمه فارسی «کتاب عربی بیانیه‌های جنبش سبز» است، در واقع ترجمه فارسی حرف‌های عبری صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها است چرا که جبهه کفر و استکبار جهانی از شهید بزرگوار حاج حسین همدانی عقده دارند و غضبناک هستند.

وی افزود: علت این مسئله شخصیت چند بعدی شهید همدانی است، که در کارنامه عملکرد خود هم مبارزه با طاغوت را در پرونده دارد و هم مبارزه با رژیم بعث صدام، مبارزه با نفاق در عملیات مرصاد و دشمنان داخلی و فتنه‌گران؛ و نیز مبارزه با داعش و جریانات تکفیری که همه اینها دست پرورده و اذناب آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و طبیعتا استکبار کینه این شهید بزرگوار را دارد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان ادامه داد: عظمت شهید همدانی را بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی می‌شناسند که در عملیات مرصاد در وصف شهید همدانی گفته بود که شیر همدان وارد میدان شد.

وی با تبیین ایستادگی شهید همدانی در مقابل فتنه‌گران گفت: سال ۸۸ اوج فتنه دشمنان داخلی و خارجی در کشور بود که شهید همدانی در رفع و دفع آن نقش اساسی داشت.

پورحسینی افزود: در ماجرای دفاع از حرم و جبهه مقاومت نیز این شهید بزرگوار با نقش آفرینی مهم خود جبهه استکبار و آمریکا و صهیونیست‌ها را نسبت به خود خشمگین کرده بود.

وی گفت: حقانیت شهید همدانی و پایداری و ماندگاری این شهید والامقام بر همگان محرز است و نمونه واضح آن استقبال از پیکر و تشییع کم نظیر و باشکوه ایشان در تهران و همدان است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب همه مردم همدان برای تشییع این شهید آمده بودند.

رئیس شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان، مردمی بودن را از شاخصه‌های برجسته شهید همدانی دانست و بیان کرد: مردم در امور و فضاهای مختلف با این شهید عزیز همراهی داشته و ارتباط قلبی و صمیمی بین ایشان و مردم تا لحظه شهادت برقرار بود.

وی بیان کرد: در واقع می‌توان شهید همدانی را چهره مردمی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه دانست که با تشکیل سازمان‌ها و گروه‌های دفاع وطنی در کشورهای محور مقاومت ضربه بزرگی به دشمنان در منطقه وارد ساخت.

پورحسینی گفت: همانگونه که امام حسین(ع) و اصحاب عاشورا در حرکت خود در تاریخ ماندگار و جاودانه شدند به طور قطع امثال شهید همدانی نیز چهره‌های مردمی ماندگار در تاریخ کشور خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات