خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

خون پاک شهید همدانی همچنان درحال حماسه‌سازی است

همدان-فرمانده سپاه تویسرکان گفت: زیاده‌گویی میرحسین موسوی نشان داد که سردار همدانی، سال‌ها پس از عروج عارفانه‌اش نیز خون پاکش درحال حماسه‌سازی است و خون پاکش همچنان رسوا کننده رو سیاهان و مزدوران شیطان است.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۹۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن محکوم کردن یاوه‌گویی عنصر سپاه یزیدیان زمان علیه حبیب سپاه اسلام اظهار کرد: این زیاده‌گویی میرحسین موسوی نشان داد که سردار همدانی، سال‌ها پس از عروج عارفانه‌اش نیز خون پاکش درحال حماسه‌سازی است و خون پاکش همچنان رسوا کننده رو سیاهان و مزدوران شیطان است.

وی افزود : باز هم در ایام عاشورا ، فتنه‌گر سال ۸۸، حامی آتش زدن خیمه عزای اباعبدالله(ع)، این روزها هم از سر ناتوانی زبان باز کرد اما رسواتر از قبل و ذلیل‌تر از هر زمان دیگر شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه سردار شهید همدانی سرباز ولایت و سد محکم مقابله با فتنه‌گران بود، گفت: این شهید گرانقدر در پنج جبهه شامل مبارزه با رژیم ستمشاهی، مبارزه با گروهک‌ها و منافقین، دفاع مقدس، مقابله با فتنه ۸۸ و دفاع از حرم‌ عنصر موفقیت بود.

وی با بیان اینکه شهدا خط قرمز ما هستند، افزود: طبق وظیفه خود یاد، نام و راه شهدا را مروج خواهیم بود و شهدا یاریگر ما در این راه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات