خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر"عج" استان قزوین؛

حضور بیش از ۷ دوره یگانی رزمندگان قزوین در جبهه مقاومت 

فرمانده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین گفت: قزوینی ها بیش از ۷ دوره به طور یگانی از سال ۹۳ در جبهه مقاومت در قالب فرماندهان بزرگ و نیروها و عناصر مختلف منشا خیر و برکت بوده اند.   
کد خبر: ۹۴۵۰۶۳۸
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر"عج" استان قزوین در همایش مدافعان حرم که عصر امروز در مسجد النبی"ص" قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت و بیداری به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش اظهار کرد: قزوینی ها بیش از هفت دوره به طور یگانی از سال ۹۳ در جبهه مقاومت در قالب فرماندهان بزرگ و نیروها و عناصر مختلف منشا خیر و برکت بوده اند.

 

وی گفت: فرماندهان بزرگی همچون سرداران عبدالله عراقی، آذربایجانی و افروزی از قزوین فرماندهی عملیات های مختلف را بر عهده داشته اند و تجربه های گران بهای دوران دفاع مقدس خود را در کنار جوانان در مناطق عملیاتی به منصه ظهور رساندند و مشتاقانه در ماموریت های جبهه مقاومت حضور داشتند. 

 

وی افزود: بیش از ۶۴۰ نفر از رزمندگان قزوینی داوطلبانه و مشتاقانه در صف طویل مجاهدان بودند و اگر اجازه داده می شد امروز با افتخار اعلام می کردیم

بیش از ۱۰ هزار قزوینی در جبهه مقاومت حضور می یافتند. 

 

فرمانده سپاه صاحب الامر"عج" استان قزوین عنوان کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان داوطلبانه به تیپ ۸۲ صاحب الامر "عج" جهت حضور شمال غرب کشور مراجعه کرده بودند که ۲ هزار و ۴۰۰ نفر به این منطقه اعزام شده بودند. 

 

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: روی حضور قزوینی ها برای دفاع از حرم، ملت بزرگ، شکستن هیمنه دشمن باید حساب ویژه باز کرد چرا که گذشته پرافتخار دوران دفاع مقدس را با تجربیات گرانبهای یگان های متفاوت از لشکر شهیدان حاج احمدکاظمی، مهدی زین الدین، مهدی باکری و سردار علی فضلی عجین و نقش آفرینی کردند. 

 

وی افزود: قزوینی ها برای دفاع از حیثیت دنیای اسلام و انقلاب اسلامی با عالمان دینی، رزمندگان و مردم همیشه در صحنه اش آماده هستند. بیش از یک سال که امانتدار سپاه استان قزوین هستم و حضور ملت استان در صحنه های متفاوت به ویژه در ایام سخت شیوع ویروس منحوس کرونا را شاهد بوده ام و در رزمایش های کمک مومنانه و گروه های جهادی در نقاط مختلف نقش آفرین بوده اند. 

 

فرمانده ارشد نظامی استان تصریح کرد: بیش از ۸ نفر از شهیدان مدافعان حرم استان قزوین از تیپ فاطمیون بوده اند که یاد و خاطره آنان و همه شهدای مدافع حرم استان را گرامی می داریم و قدردان خانواده های معزز آنها هستیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها