خبرهای داغ:
همدان-فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: حماسه‌ها و مجاهدت‌های شهید همدانی در دفاع از ایران و اسلام و خط نورانی ولایت فراموش نخواهد شد و نام بلندش الگویی الهام بخش برای همه جوانان و مجاهدان اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۶۰
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

سلمان اسماعیلی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سخنان سخیف یکی از سران فتنه در خصوص شهدای مدافع حرم اظهار داشت: بار دیگر دم خروس مدعی دروغین خط امام بیرون زد و هم نوا با محافل صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی، علیه سپاه و فرزندان شجاع ملت عقده گشایی کرد.

وی با اشاره به رشادت‌های مدافعان حرم افزود: این فرزندان عزیز در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و در راه تضمین منافع و امنیت ملی در محور مقاومت غریبانه جنگیدند و مظلومانه شهید شدند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: این خاصیت نفاق است که می‌تواند هر روز به رنگی درآید و برای اغراض پست سیاسی، حتی با داعش هم نوا شود و قهرمان ایران و سردار نامدار همدان را مورد هجمه قرار دهد، حال آن که حبیب سپاه محبوب ملت ایران است و باغیان انقلاب از این فتنه‌گری طرفی نخواهند بست.

وی ادامه داد: حماسه‌ها و مجاهدت‌های سردار شهید حسین همدانی در دفاع از ایران و اسلام و خط نورانی ولایت از همدان تا کردستان و خوزستان و از تهران تا دمشق فراموش نخواهد شد و نام بلندش در کنار سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی الهام بخش برای همه جوانان و مجاهدان اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات