خبرهای داغ:
تبریز- معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز آخرین وضعیت کرونا در سطح استان را منتشر و اعلام کرد: بیش از ۶۴ هزار نفر دوز چهارم واکسن کرونا را در آذربایجان شرقی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۶۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آخرین وضعیت بیماری کرونا در سطح استان به شرح زیر است:

تاکنون ۳۲۷۸۲۱۷ نفر دوز اول، ۳۰۰۸۹۳۵ نفر دوز دوم، ۱۶۲۵۶۳۰ نفر دوز سوم و ۶۴۷۱۹ نفر دوز چهارم را دریافت کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان به ۷۹۷۷۵۰۱ عدد رسیده است.

در شبانه روز گذشته ۲۶۳۵ دوز واکسن در استان تزریق شده است. از دیروز تا به امروز ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی از میان ۲۰۶ تست انجام شده ۹۱ مورد مثبت شناسایی شدند و تعداد کل موارد مثبت به ۲۶۲۱۴۷ نفر رسید و متأسفانه طی شبانه روز گذشته ۱ مورد فوتی نیز گزارش شده است.

طبق گزارش معاونت بهداشت، هم اکنون ۴۱۷ مورد بستری کل و ۱۳۰ مورد بستری جدید انجام شده و ۷۶ نفر نیز در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

همچنین اکیپ‌های سیار تزریق واکسن کرونا در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی نیز در قالب ۶ اکیپ در محل‌های بازار منظریه، بلوار ائل گلی، بلوار دکتر حسابی، میدان نصف راه، خیابان دارایی، مارالان، بازار تبریز و مصلی حضرت امام خمینی (ره) نیز مستقر بوده و مجموعاً ۴۴۵ دوز در این دو روز تزریق شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها