مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان خبر داد:

صعود کوهنوردان بسیجی گیلانی به بلندترین قله آذربایجان شرقی

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان از صعود کوهنوردان بسیجی گیلانی به بلندترین قله آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۱۱
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، علی اصغر زاد اکبری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به ورزش یکی از اهداف سپاه قدس گیلان است، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره یکی از حامیان ورزش در سطح کشور بوده و از هیچ‌تلاشی در این راستا دریغ نمی‌کند.


وی با اشاره به صعود سراسری به قله کمال در استان آذربایجان شرقی افزود: کوهنوردان بسیجی گیلانی به بلندترین قله استان آذربایجان شرقی به ارتفاع سه هزار و ۷۰۷ متر به طور مشترک با استان‌های آذربایجان غربی ، کردستان ، اردبیل، زنجان و با حضور استان گیلان با میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز برگزار شده است.


به گفته مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان از هر استان ۱۵ نفر در قالب ورزشکارانی از گردان بیت‌المقدس حضور دارند که طبق برنامه ریزی انجام شده تیم گیلان با نفرات کامل در این پیمایش سراسری شرکت می‌کند.


زاد اکبری از بازگشت تیم کوهنوردان گیلانی بعد از صعود به قله در روز دوم خبر داد و بیان کرد: ساعت حضور در دهکده مقاومت شهرستان تبریز ، ساعت ۱۵عصر روز شنبه بیست و دوم مرداد و غروب همان روز جلسه توجیهی و پس از استراحت ، از ساعت چهار بامداد روز یک شنبه مورخ ۲۳مرداد پیمایش به جهت صعود به قله فوق آغاز میگردد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات