ساری-فرمانده سپاه کربلا از آبرسانی به ۱۲۸ روستای محروم مازندران تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۱۶
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای محروم نیتَل از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و مسئولین استانی و شهرستانی در جمع اهالی این منطقه برگزار شد.

۱۲۸ روستای محروم مازندران تا پایان سال سیراب می‌شوند
سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در نوشهر، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالحسین (ع)، با اشاره به جزئیات این پروژه گفت: با مشارکت گروه‌های جهادی، خیرین ، آبفای استان و همه مسئولین، ۵ هزار ۵۰۰ متر خط انتقال آب به مخزن آب این روستا اجرا شد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آبرسانی به این روستا هزینه شده است، افزود: ۶۰۰ میلیون تومان از این هزینه، کمک‌های مردمی بود.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه همکاری مردم سبب اجرای سریع‌تر پروژه‌ها خواهد شد، خاطرنشان کرد: همیاری مردم در اجرای این پروژه که با همت بسیج مهندسین معماری  صورت گرفت، چشم گیر بود و این کمک ها در پروژه های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلا در سخنان پایانی خود از آبرسانی به ۱۲۸ روستای محروم تا پایان سال هم خبر داد و گفت: پروژه‌های آبرسانی از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پیگیری و طبق تفاهم نامه صورت گرفته با آبفای استان، تا پایان سال به ۱۲۸ روستای مازندران در ۱۹ کلان پروژه آبرسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها