خبرهای داغ:

بیانیه هیئت رزمندگان ثارالله همدان در محکومیت مهره سوخته استکبار و دفاع از شهدای مدافع حرم

همدان- هیئت رزمندگان ثارالله همدان در محکومیت مهره سوخته استکبار و دفاع از شهدای مدافع حرم به ویژه شهید والامقام حاج حسین همدانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۲۸
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، هیئت رزمندگان ثارالله همدان در محکومیت مهره سوخته استکبار و دفاع از شهدای مدافع حرم به ویژه شهید والامقام حاج حسین همدانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا

بار دیگر لجن پراکنی مهره سوخته استکبار جهانی و سرسلسله فتنه سال ۸۸ در توهین به شهدای مدافع حرم علی الخصوص سردار سرافراز و افتخار آفرین ایران شهید سردار حاج حسین همدانی ثابت کرد که این نوکر بی‌جیره و مواجب صهیونیست‌ها، همچنان در عهد و پیمان آمریکا و هم پیمان منافقین جنایکتاری است که ننگ مردم‌کشی‌هایشان تا ابد در ذهن و خاطر مردم خواهد ماند و لازم است هرچه سریع‌تر به مجازات جنایات خود برسند.

هرچند یاوه‌گویی این مزدور اجانب، در توهین به سردار همدانی از مصادیق بارز کلام الهی در سوره توبه است که میفرمایند: «يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» که می‌خواهند با نفس نجس خویش نور الهی را خاموش کنند؛ اما از طرفی نیر نشانگر اقدام موثر؛ شجاعانه، مدبرانه و با اخلاص سردار همدانی در سرکوب فتنه سال ۸۸ هست که داغ این زخم هنوز بر پیکر منحوس‌شان باقی مانده و هر روز بوی تعفن آن بیشتر از قبل می‌شود.

بی‌شک این اقدام شرم‌آور و صدور بیانیه این عنصر معلوم الحال در توهین به یاران ولایت، در ادامه همان توهین یارانشان در روز عاشورای حسینی در حتک حرمت به ساحت مقدس سیدالشهدا ست و از همان جنس است تا شاید بتوانند به این طریق خود را از زباله دان تاریخ بیرون بکشند، اما زهی خیال باطل که شهدا گوهرهای ماندگاری هستند که تمام تاریخ آینده این مملکت به آنان خواهد بالید و به فرمایش امام خامنه ای شهدا امامزادگان عشق هستند و ملت غیور ایران بیدار و همیشه در صحنه بوده و قدردان جان‌فشانی آنان خواهند ماند.

ما همرزمان و شاگردان سردار سرافراز جهان اسلام، حاج حسین همدانی در هیات رزمندگان ثارالله همدان ضمن محکوم نمودن این حرکت، خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با این عنصر معلوم الحال ضد انقلاب است که همیشه گفته اند توبه گرگ مرگ است و بس.

انتهای پیام/

ارسال نظرات