دیدار رئیس بنیاد شهید کشور با خانواده شهیدان فتاحی در بخش طغرالجرد کوهبنان

رئیس بنیاد شهید و امورر ایثارگران کشور با خانواده شهیدان فتاحی در بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۷۹
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

عصر امروز دکتر امیر حسین قاضی‌ زاده‌ هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به‌عنوان نماینده رئیس جمهور با استقبال رسمی امام جمعه،  نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان، فرماندار شهرستان ، اعضای شورای تامین ، اعضای شورای اداری وارد شهرستان ولایت مدار و شهید پرور کوهبنان شد.

 

معادن رئیس جمهور در بدو برنامه سفر یک روزه خود به کوهبنان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با حضور در منزل خانواده‌ معظم شهیدان علی و محمد فتاحی      از نزدیک با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت‌وگو کرد و سلام مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور را به خانواده شهید ابلاغ نمود .

 

لازم به ذکر است شهید علی فتاحی در اول دی ماه سال ۱۳۴۳ در بخش طغرالجرد متولد شد و با شروع جنگ تحمیلی بعنوان بسیجی عازم جبهه گردید و در ۲۱ دیماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.

 

همچنین شهید محمد فتاحی در اول فروردین سال ۱۳۴۵ در بخش طغرالجرد متولد شد و در دوران دفاع مقدس بعنوان پاسدار به جبهه ها اعزام شد که در نهایت در ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.

 

لازم به ذکر است که شهیدان علی و محمد فتاحی در شلمچه به فاصله کمتر از یک ساعت به شهادت رسیدند.

 

 در حال حاضر پدر شهید به فرزندان شهیدش پیوسته اما مادر شهید در قید حیات است.

 

پس از دیدار رئیس بنیاد شهید کشور با خانواده شهیدان فتاحی به اتفاق نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس ، اعضای شورای تامین ، اعضای شورای اداری و جمعی از مردم منطقه با حضور در گلزار شهدای طغرالجرد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان های آنان تجدید عهد و پیمان نمودند که همواره تابع ولایت و رهبری و حافظ ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی باشند.

ارسال نظرات