تبریز- عضو مجلس خبرگان گفت: قدرت نظامی اسرائیل در افکار عمومی جهان بزرگنمایی شده در حالی که کاخ شیشه‌ای و بسیار شکننده است و این موضوع در درگیری اخیر غزه نیز به اثبات رسید.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۰۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی در جمع مردم مراغه اظهار داشت: حمله اخیر صهیونیست‌ها با پاسخ جریان مقاومت و موشک‌باران مواضع اسرائیل مواجه شد و این رژیم جعلی و ضعیف بلافاصله به مصر متوصل شد تا وساطت کند.

وی با طرح این سوال که کشوری که با چند موشک در هم می‌شکند چطور می‌تواند در زیر موشک‌های ایران مقتدر بایستد؟ گفت: بر همین اساس صهیونیست‌ها باید مواظب موضع‌گیری‌های خود در قبال جمهوری اسلامی باشند.

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین از عزاداری‌های مردم و تلاش مسئولان این شهرستان در زمینه برقراری نظم و امنیت در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) قدردانی کرد و افزود: آیین‌های سوگواری دهه اول محرم به ویژه در مناطق روستایی این شهرستان با برنامه‌های تبلیغی و تبیینی همراه شد و شور و شعور خاصی داشت.

وی مطالبی راجع به نقش زنان مومنه در ترویج اسلام بیان کرد و از مومنان خواست تا حسینی باشند و در راه اسلام جهاد کنند یا زینب‌گونه‌ رفتار کرده و واقعه عاشورا و حقایق انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

ارسال نظرات