خبرهای داغ:
مسوول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛  
سروان شریفی عنوان کرد: نفوذ دشمن در کشوری که جمعیت کم و پیر داشته باشد، آسان است لذا جمعیت، یکی از مولفه‌های قدرت جامعه است.  
کد خبر: ۹۴۵۰۸۵۵
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سروان شریفی، مسوول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، با حضور در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س) ضمن اشاره به موضوع جوانی جمعیت بیان کرد: آرامش خاصی در گذشته در زندگی مردم وجود داشت، اما امروز به دلیل تغییر نگرش مردم این آرامش دست خوش تغییر شده است.

وی گفت: عده ای با استناد به وضعیت فعلی اقتصاد جامعه با چند فرزندی مخالف هستند در حالی که باید به اصل روزی رسان بودن خداوند اعتماد کرد.

وی در ادامه به بیان ویژگی های یک خانواده موفق پرداخت و اضافه کرد: در خانواده ای که در محیط آرام و امن، نظم و مدیریت درست حاکم باشد، پدر و مادر خوبی داشته باشد، نقش هریک از افراد خانواده مشخص باشد و هرکس در جایگاه خود قرارگرفته باشد، خانواده موفقی است.

معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) در پایان ضمن بیان مولفه های قدرت در جامعه گفت: اولین مولفه یک جامعه قدرتمند رهبری خوب است. اقتصاد قوی، قدرت نظامی و وسعت جغرافیایی مولفه های دیگر قدرت یک حکومت است. 

مولفه قابل توجه بعدی منابع انسانی (جمعیت جوان) است چرا که نفوذ دشمن در کشوری که جمعیت پیر و کم داشته باشد آسان تر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها