خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: تنها حوزه ای که دشمن پس از ناکامی در عرصه های نظامی، به آن امید بسته، هجمه رسانه‌ای و شکل‌دهی به افکار عمومی است که رسانه ها باید مقابل این هجمه دشمن هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۷۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

به گزارش بسیج اهواز ، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف روز شنبه در آیین تجلیل از رسانه های خوزستان در مجتمع فجر سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ، اظهار داشت: دشمن در بسیاری از عرصه‌های نظامی، امنیتی، ایجاد ناآرامی اجتماعی و بخصوص حوزه معیشتی و تحریم ها با امام ابزار و توانایی خود ورود کرده است ولی تنها حوزه ای که دشمن به آن امید بسته، هجمه رسانه‌ای و شکل‌دهی به افکار عمومی است.

وی افزود: اگرچه دشمن در سال های گذشته از تهدیدهای نظامی، اقتصادی و امنیتی دست بردار نبوده ولی در طول این سال ها هجمه در عرصه‌های مختلف به آن ها فهمانده است که نمی توانند به آسانی مقابل این نظام اسلامی ایستادگی کنند.

سخنگویی سپاه پاسداران گفت: دشمن در سال های گذشته سرمایه های انسانی مهمی را نظیر صدام از دست داد در حالی که انقلاب تازه در حال شکل‌گیری بود و از این طریق به ایران اسلامی حمله کردند ولی آن تهاجم سکوی پرتابی برای کشور عزیز ما بود.


وی تصریح کرد: دشمن روی فضاسازی رسانه ای هنوز امیدوار است و بیش از سایر حوزه ها به این ناحیه دلبسته است و به دنبال جبران نقایص حوزه های دیگر دارد.


سردار شریف گفت: ما نیز به دلیل گسست نسلی، می توانیم در معرض این هجمه‌های دشمن باشیم چرا که جمعیت ایران بسیار بیشتر شده و ۵۰ میلیون به آن اضافه شده است و این نسل واقعه‌های گذشته را نظیر انقلاب و دوران دفاع مقدس را ندیده است و همین نسل جوان مورد هجمه دشمن است.


وی ادامه داد: در سال های اخیر سه موضوع هدف اصلی دشمنان ایران اسلامی بوده است؛ یکی از آن ها تلاش برای کمرنگ جلوه دادن انقلاب و برجسته کردن اقدامات رژیم منحوس پهلوی است که این موضوع به صورت مستمر در برنامه تولیدات دشمن است.


سخنگوی سپاه پاسداران اظهار داشت:
دشمن می گوید شرایط جاری ایران بسیار بحرانی بوده و هر لحظه ممکن است سقوط کند؛ تفکری که دشمن در خصوص شرایط حال ما دارد این است که ایران از هر نظر مشکل دارد.


وی افزود: در حادثه متروپل آبادان تولیدات خبری دشمن تمام نظام مهندسی ایران را زیر سوال برد و ما نیز متاسفانه آنگونه که باید مقابل آن ها ایستادگی نکردیم و اخبار ضعیفی نسبت به آن ها منتشر کردیم؛ چه شد که رسانه های غربی همزمان با شبکه خبر ما متروپل را نشان می‌دادند ؛ ۴۰ روز ۸۰ میلیون شهروند را درگیر اخبار خود کردند و پس از آن نیز یک موج اعتراضی به راه انداختند.

سردار شریف بیان کرد: چرا دشمن ایران اسلامی را بحرانی ترسیم می کند در حالی که بیش از ۸۰ میلیون جمعیت اکنون در آرامش زندگی می کنند که شاخص های توسعه این دوران قابل مقایسه با خیلی از دوران‌های قبل حتی دولت‌های قبل نیست.


وی ادامه داد: اکنون ۹۸ درصد مردم از نعمت برق و ۹۶ درصد نیز از نعمت گاز برخوردارند؛ چرا داشته های خود را کوچک می کنیم و دشمن نداشته های خود را به صحنه افکار عمومی می کشاند.


سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در زمینه پیشرفت علم، حوزه بهداشت و درمان، تکنولوژی و در بخش های نظامی و صنعت دفاعی، پیشرفت قابل توجهی داشته ایم.


وی گفت: دشمن در عرصه میدان حریف سردار حاج قاسم سلیمانی نشد و ناجوانمردانه ایشان را به شهادت رساند که این نشانه قدرت نیست بلکه ناشی از ضعف دشمن است چرا که دشمن همواره در صحنه های واقعی مقابل انقلاب شکست خورده است.


وی یادآور شد: رژیم بعث و صدام، منافقین کوردل و داعش و کوله و سایر گروه های تروریستی اکنون کجا هستند ؛ همگی به برکت نظام اسلامی نابود شدند و اکنون کشور عزیز ما در جزیره ثبات قرار دارد.


سردار شریف تاکید کرد: حضور پوتین و بشار اسد روسای جمهوری روسیه و سوریه در ایران و دیدار آن ها با رهبر معظم انقلاب نشان از قدرت منطقه ای ایران است در حال یکه رژیم صهیونیستی این نازدانه آمریکا رو به نابودی است و
جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عزت پایداری است.


وی بیان کرد: اگرچه در این سال ها خسارت های را دیده ایم و مردم رنج دیده‌اند اما این فشارها به فرصتی برای قدرت تبدیل شده و پایه های نظام مستحکم‌تر شده است.


سخنگوی سپاه پاسداران افزود: دشمن روزی با ناوهای غول پیکر خود در خلیج فارس همه عالم را می ترساند اما اکنون ایران در حال برابری با دشمنان است واین ناوهای غول پیکر مقابل قایق های تندرو سپاه به زانو درآمد و این‌ها واقعیت های قدرت میدانی است.

وی تصریح کرد: مردم و رسانه ها چرا داشته های خود را سر دست نمی گیرند؛ یا بلد نیستیم و یا در عملیات روانی دشمن سکوت کرده ایم. پالایشگاه ستاره خلیج فارس نه تنها ما را از واردات بنزین بی نیاز کرده بلکه صادر هم می کنیم و در اوج تحریم های ضالمانه این اتفاق بزرگ رقم خورده است.

سردار شریف گفت: یکی دیگر از مسایل مهم و حساس زوم رسانه های دشمن بر مشکلات خوزستان است؛ بی انصافی است که به خدمات نظام اسلامی به خوزستان نپردازیم؛ پروژه آبرسانی غدیر بزرگترین پروژه در طول تاریخ کشور است؛ اصلاح شبکه فاضلاب اهواز نیز پروژه بزرگی است اما متاسفانه به محض سیل، تمام اخبار منفی برجسته می شود.

وی بیان کرد: اکنون بخش از تولیدات رسانه های غربی روی ایران و بخشی دیگر ویژه خوزستان است؛ خط عملیات روانی برای خوزستان خط ویژه ای است و آن ها تلاش می کنند، بزرگترین خدمات نظام در این استان شهیدپرور را نادیده بگیرند.


سردار شریف تاکید کرد: انتظار جمهوری اسلامی از رسانه های استان خوزستان به مراتب بیشتر از سایر استان‌ها است؛
متاسفانه گاهی شاهد همنوایی صدای برخی از رسانه‌های داخلی با دشمن هستیم که این موضوع بسیار نگران کننده ای است. چرا اینگونه می‌گوییم که نظام اسلامی پس از جنگ تحمیلی، خوزستان را رها کرده است. خوزستان برای همه مردم کشور مقدس است، در این خطه یا فرزندانشان به شهادت رسیده‌اند یا خود به عنوان رزمنده مجروح شده و یا در این خاک اسیر شده و به عراق منتقل شده در بند دشمن بعث بودند.


وی ادامه داد: رسانه نباید جایی برای دعواهای سیاسی باشد اگرچه مشکلاتی در کشور وجود دارد اما نباید کاری کنیم که دشمن را شاد کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها