خبرهای داغ:
تبریز- سرپرست شرکت عمران سهند گفت: مسئولیت شرکت های عمران آماده سازی و ایجاد شهرهای جدید برای سرریز جمعیتی شهرهاست.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۸۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامرضا اقبالی در جمع خبرنگاران ماموریت فعلی شرکت عمران سهند را ساخت و ساز عمده مساکن نهضت ملی مسکن عنوان و بیان کرد: گام نخست اجرائی آن در کل شهرها آغاز شده که 10درصد آن متعلق به سهند است.

وی افزود: مسئولیت دیگر شرکت در دولت سیزدهم علاوه بر ایجاد زیرساخت ها و روبنایی، پیوست فرهنگی شهرها در کنار تولید مسکن است که توجه به زیست بوم انسانی و اسلامی باید به عنوان محور فعالیت ها باشد.

ایجاد پل عابر پیاده در سه نقطه حادثه بلوار ولایت سهند

اقبالی در ادامه به ایجاد پل عابر پیاده در سه نقطه حادثه بلوار ولایت سهند اشاره و اظهارداشت: تلاش داریم عقد قرارداد این پل های عابر را امضا کنیم که به صورت مکانیزه بوده و هم برای افراد معلول نیز تدابیری در ساخت آن مدنظر است.

ساخت مسکن در شهر جدید شهریار و اقدام برای تکمیل پرونده افراد متقاضی

وی با اشاره به روند تحصیص مسکن در شهر جدید شهریار به نهضت ملی مسکن پرداخت و گفت: با تمهیدانی که صورت گرفته و پالایش اطلاعات متقاضیان مسکن در این شهر جدید، 26 هزار نفر واجد شرایط هستند که پنج هزار نفر آن ها به بانک ها معرفی شده و هفت هزار نفر آن نیز در ادامه معرفی خواهند شد.

اقبالی اضافه کرد: باقی افراد متقاضی نیز در ادامه طبق رتبه بندی تاریخ ثبت نامی آن ها مراحل اداری شان تکمیل و برای تخصیص واحد به آن ها به بانک معرفی خواهند شد.

عوارض آزاد راه شهند و گلایه مردم از آن

وی در خصوص آزاد راه سهند- تبریز نیز گفت: آزادراه در مدیریت شرکت عمران نبوده و از لحاظ بهره‌برداری در دست شرکت سازنده است که مسئولان و استاندار در تلاش هستند بعد از پرداخت اصل و سود سرمایه به شرکت سازنده عوارضی حذف شود که متاسفانه این موضوع موجب گلایه مردم شده است.

ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی خصوصی و پلی‌کلینیک ۹۶ تخت خوابی در سهند

اقبالی از ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی خصوصی و پلی‌کلینیک ۹۶ تخت خوابی در سهند خبر داد و افزود: ما حاضریم در بهترین نقطه سهند زمین رایگان در اختیار تامین اجتماعی در این خصوص قرار دهیم و به آقای سیدی هم پیشنهاد این کار را داده ایم.

نصف مسیر آزادراه سهند تا هفته دولت روشن خواهد شد

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند تجهیز نصف آزادراه سهند تا هفته را از دیگر اقدامات این شرکت نام برد و اضافه کرد: پنج کیلومتر سهند به تبریز با پیمانکار روشنایی قبلی خلع ید شد و مراحل مناقصه از اول انجام گرفته است.

ارسال نظرات