به گفته نماینده ولی فقیه در استان گیلان ایران هسته‌ای برای غرب خطر ساز نیست زیرا کشورهای زیادی از این قدرت برخوردار هستند اما ایران با ظرفیت منابع انسانی برای آنها خطرناک است.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۴۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان در مصلی رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب به ادامه راه پیامبر گونه خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: استکبار از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال شکست جمهوری اسلامی بوده است ولی مقام معظم رهبری با هدایت پیامبرگونه خود انقلاب را مدیریت و به دست نسل‌های بعدی سپرده است.

وی نقش جوانان در اداره و هدایت جمهوری اسلامی را بسیار مهم دانست و گفت: بخش قابل توجه مدیریت نظام اسلامی امروز به دست کسانی است که نسل اول انقلاب را ندیدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به اراده انقلاب اسلامی برای شکست استکبار در جنگ‌های نامتقارن افزود: انقلاب اسلامی اولین جنگ نامتقارن میان انقلاب و جبهه کفر را شکل داد و امروز نیز با وجود آنکه دشمن به جنگ افزارهای پیشرفته مجهز است اما اراده ها بر خصم فائق می‌آید.

فلاحتی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران بر همگان آشکار شده است، تصریح کرد: در دوران فعلی، امپراطور رسانه‌ای در دنیا از بمب افکن قوی‌تر عمل می‌کند، ولی انقلاب اسلامی با مدیریت الهی امام، حرکت نوپای انقلاب را به دل ملت‌ها برده است.

وی با تأکید بر افزایش بصیرت در بین جوانان و لزوم شناخت دشمن بیان کرد: معرفت و شناخت ما نسبت به دشمن در این سال ها افزایش یافته است اما امام راحل(ره) از همان ابتدا نسبت به جبهه کفر شناخت کافی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان یکی از دلایل به جنگ کشاندن جنگ میان کشورها توسط آمریکا را یکی از راه‌های فروش سلاح توسط شیطان بزرگ دانست و گفت:سیاست آمریکا این است که کشورهایی مثل روسیه و چین را وارد جنگ کند تا از این طریق این دو کشور نتوانند به تدارک قوا برای مبارزه اقتصادی و نظامی با آمریکا پرداخته و سلاح های نظامی فرسوده خود را به اوکراین و تایوان می‌فروشند.

فلاحتی با بیان اینکه ایران با ظرفیت منابع انسانی برای استکبار خطرناک است، افزود: ایران هسته‌ای برای غرب خطر ساز نیست زیرا کشورهای زیادی از این قدرت برخوردار هستند اما ایران با ظرفیت منابع انسانی برای آنها خطرناک است، زیرا انسان‌هایی که روح توکل دارند مانند اکثر مدافعان حرم که اوایل انقلاب را درک نکردند وارد عرصه های بزرگ پدافندی و آفندی شدند تا جبهه کفر را از تعرض به دنیای اسلام بازدارند.

وی با بیان اینکه درباره مسائل اجتماعی باید از دشمن سؤال شود، بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی فراتر از پدافند و آفند در برابر دشمن عمل می‌کند، که اگر به آن توجه بسیار می‌توان مؤثر عمل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه باید در نشست برجامی هجومی عمل شود و درباره اقدامات مختلف آمریکایی ها سوال کنیم، گفت: باید از آمریکا بپرسیم که چرا به تعهدات خود تاکنون عمل نکرده و هزینه های سنگین را بر ما متحمل کرده است.
 

انتهای پیام

ارسال نظرات