خبرهای داغ:
با همکاری گردان ۱۱۳ امام حسین (علیه السلام)؛
به مناسبت ایام سوگواری سلار شهیدان اقا ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) با همکاری هیئت تعزیه خوانان انصار الحسین به مدت سه روز اجرای شبیه خوانی با همکاری رزمندگان گردان ۱۱۳ امام حسین (علیه السلام) شهرستان سمیرم انجام شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۴۳
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) به مناسبت ایام سوگواری سلار شهیدان اقا ابا عبدالله الحسین)علیه السلام)  با همکاری هیئت تعذیه خوانان انصار الحسین به مدت سه روز اجرای شبیه خوانی با همکاری رزمندگان گردان ۱۱۳امام حسین (علیه السلام) شهرستان سمیرم انجام شد.

فرمانده گردان ۱۱۳ امام حسین علیه السلام از برگزاری  این سنت دیرینه که در شهرستان مرسوم بود خبر داد و گفت: با توجه به استقبال زیاد مردم شهرستان از این مراسم معنوی گردان ۱۱۳ امام حسین)علیه السلام) با همکاری هیئت های شبیه خوان شهرستان به مدت سه روز تعذیه های قمر بنی هاشم )علیه السلام)، علی اکبر )علیه السلام) و حضرت قاسم )علیه السلام) برگزار نمودند.

این فرمانده گردان افزود: این برنامه برای اولین بار در شهرستان با همکاری رزمندگان وبسیجیان این گردان صورت پذیرفت که با استقبال زیاد مردم روبه رو شد، شبیه خوانان  مثل سال های گذشته انجام نقش نموده و در کنار این عزیزان دیگر برادران به پذیرایی و تدارکات، ایفای نقش نمودند.

این فرمانده گردان در پایان گفت: این جزئی از همکاری رزمندگان گردان ۱۱۳ امام حسین (علیه السلام) می باشد و این رزمندگان در ایام محرم با افتخار در هیئت های مختلف همکاری لازم را نموده اند و شاکرم که خداوند توفیق خدمت و نوکری به عزاداران  اقا ابا عبدالله حسین(علیه السلام) را قسمت وروزی همه ما کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها