شاهرود_رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد شاهرود از کسب رتبه‌های برتر آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۱ توسط پنج دانشجوی نمونه پزشکی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۱۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

دانشجویان شاهرودی رتبه‌های برتر المپیاد و آزمون دستیاری پزشکی را کسب کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج، بهروز یحیایی با بیان اینکه همه‌ساله تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان این دانشکده موفق به قبولی در آزمون‌های دستیاری می‌شوند، اظهار کرد: سال‌های اخیر همه‌ساله بین ۱۰ تا ۱۵ نفر قبولی در رشته‌های مختلف دستیاری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود را شاهد بوده‌ایم که امسال نیز حداقل همین تعداد قبولی پیش‌بینی شد با این تفاوت که سال ۱۴۰۱ رتبه‌های برتر دستیاری نیز به افتخارات این واحد دانشگاهی اضافه شده است.
او افزود: حمیدرضا اسفندیاری با کسب رتبه ۱۱، فربد نوربینی با کسب رتبه ۱۶۰، نیلوفرالسادات طباطبائیان با کسب رتبه ۴۷۷، سید امیر حسینی با کسب رتبه ۸۹۹ و آراد زید نورمحمدی با کسب رتبه ۹۷۳ موفق به گذراندن آزمون دستیاری شده‌اند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی واحد شاهرود اظهار کرد: دانشجویان حمیدرضا اسفندیاری، فربد نوربینی و نیلوفرالسادات طباطبائیان در سال ۱۴۰۱ در مرحله اول المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور حائز رتبه قبولی شده و افتخار دیگری در کارنامه علمی خود ثبت کردند.
یحیایی بیان کرد: دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در سال ۱۳۶۷ با رسالت آموزش نیروی انسانی در حوزه علوم مربوط به سلامت به منظور تأمین نیاز‌های جامعه و مراکز سلامتی و پژوهشی، اعم از هیئت علمی، متخصص و محقق راه‌اندازی شد.
او اظهار کرد: این دانشکده از سال ۸۶ در کنار بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) به آموزش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی پرداخته که این مسئله موجب تسهیل آموزش دانشجویان خصوصا در دوره‌های بالینی شده است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تبیین کرد: این دانشگاه به‌عنوان نخستین واحد دانشگاهی استان سمنان با بیشترین تعداد دانشجو و بالاترین رتبه پژوهشی به‌عنوان واحد جامع شناخته شده که قبولی‌های متعدد در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری و دستیاری پزشکی نشان‌دهنده سطح بالای آموزشی و پژوهشی آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها