خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین؛  

با توجه به حماسه تاثیرگذار اربعین باید تسهیلات لازم فراهم شود   

محمدی عنوان کرد: حماسه اربعین یک رویداد بسیار مهم و تاثیرگذار است که باید با توجه به این جایگاه ارزشمند برای آن برنامه ریزی کرد و تسهیلات لازم را برای حضور پرشور دانشجویان استان قزوین در این رویداد بزرگ معنوی فراهم ساخت.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۱۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه ستاد اربعين دانشگاهيان استان قزوین با حضور ابوذر محمدی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین، دکتر سید علی قاسم زاده سرپرست دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) و روساي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي استان صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) برگزار گرديد.

محمدی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در این جلسه بیان کرد: حماسه اربعین یک رویداد بسیار مهم و تاثیرگذار است که باید با توجه به این جایگاه ارزشمند برای آن برنامه ریزی کرد و تسهیلات لازم را برای حضور پرشور دانشجویان استان قزوین در این رویداد بزرگ معنوی فراهم ساخت.

وی در ادامه گفت: باید از ظرفیت های موجود به خصوص فضای مجازی استفاده کرد تا جاماندگان از سفر اربعین نیز از فضای معنوی ایجاد شده ایام اربعین بهره مند گردند.

در این جلسه دکتر سید علی قاسم زاده، سرپرست دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) عنوان کرد: باید از ظرفیت های موجود در دانشگاه ها برای حضور پرشور دانشجویان در این مراسم بزرگ معنوی استفاده نمود زیرا پیاده روی اربعین فرصتی است برای کادرسازی و رشد دانشجویان در جهت تربیت مدیران آینده کشور و باید از این ظرفیت به وجود آمده به خوبی استفاده نمود.

وی در ادامه از رؤسای دانشگاه ها، خواستار هماهنگی و همراهی و فراهم آوری تسهیلات لازم جهت شرکت دانشجویان در این مراسم عظیم فرهنگی شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها