خبرهای داغ:
عزیزی:

انجام کار‌های بزرگ در استان، نیازمند مدیران قاطع و توانمند است

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، انجام پروژه‌های بزرگ در استان فارس را نیازمند مدیران توانمند، شجاع و کارآمد دانست.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۲۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ابراهیم عزیزی در جمع برخی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان فارس با اشاره به رویکرد نمایندگان از ابتدای مجلس یازدهم اظهار داشت: از همان ابتدای تشکیل مجلس یازدهم به دنبال انجام چند پروژه بزرگ برای استان فارس بودیم تا عقب ماندگی های این استان تا حدودی جبران شود.

او افزود: در این راستا چند ابرپروژه همچون خط انتقال آب از خلیج فارس به استان، تکمیل و راه اندازی آزادراه ها و بزرگ راهها، انتقال خط فرآورده های نفتی، تکمیل خطوط ریلی را در دستور کار قرار دادیم.

عزیزی ادامه داد: بنده به این نتیجه رسیدم که عقب ماندگی های استان فارس بدون ایجاد زیرساخت‌های بزرگ قابل جبران نیست و انجام کارهای سطحی و کم اثر نمی تواند این عقب ماندگی را جبران کند.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای انجام پروژه های مذکور، جلسات متعددی با وزرا، مدیران ستادی و حتی رییس جمهور و رییس مجلس برگزار کردیم تا حداقل ذهنیت آنها را در خصوص عقب ماندگی های مفرط فارس آماده کنیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: گرفتن موافقت نامه ها از مرکز، یک قسمت کار بود و انجام آن در استان قسمت دیگر کار که باید گفت این قسمت دوم بدون حضور مدیران کارآمد، شجاع و توانمند که بتوانند در لحظات سخت، تصمیمات بزرگ بگیرند، غیر ممکن می نمود.

او خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده مدیران ضعیف، بی انگیزه و ناتوان قادر به انجام کارهای بزرگ نیستند و ما برای کارهای بزرگی که اشاره شد نیازمند مدیرانی قوی و تصمیم گیر هستیم.

عزیزی تاکید کرد: در مسایل استان عقل حکم می کند که نگاهمان قاطع و محکم و مبتنی بر نیازهای اساسی استان باشد و مدیری که نتواند خود را با این شرایط وفق دهد، به درد فارس نمی خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها