خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد؛

لزوم تربیت مبلغان اقتصاد مقاومتی/ اجرای طرح راه سلامت بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها

کفعمی با تاکید بر تربیت مبلغان و مروجان اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج دانشجویی طرح راه سلامت را ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی را تدوین کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۲۸
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدحسین کفعمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی در بازدید از مجموعه بسیج دانشجویی استان فارس و در جمع کارکنان این ناحیه با تاکید بر توانمندسازی بدنه بسیج دانشجویی برای ادراک صحیح از جنگ اقتصادی و نقش آفرینی مؤثر در آن اظهار داشت: اردوهای پیشرفت با محوریت آشنایی با توانمندی ها، دستاوردها و مسائل اقتصادی کشور توسط بسیج دانشجویی در حال برگزاری است.

وی بر ارتقای بصیرت اقتصادی دانشجویان با آموزش و گفتمان سازی جنگ اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تاکید و تصریح کرد: هجمه های دشمن در عرصه تحریم و جنگ اقتصادی رصد و با آن مقابله شود که در این راستا نیز طرح ریزی کنش متناسب با فضای دانشجویی در سطح دانشگاه ها صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خواستار تربیت مبلغان و مروجان اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی با هدف توسعه اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ اقتصادی شد.

کفعمی سپس در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز حاضر شد و با اشاره به نظام سلامت، بر آشناساختن دانشجویان با رسالت نظام سلامت و ابعاد گسترده آن تاکید کرد و گفت: در این راستا بسیج دانشجویی طرح راه سلامت را ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را تدوین کرده است.

وی تصریح کرد: اهمیت پیشگیری، بهداشت و سبک زندگی برای دانشجویان تبیین و راهکارهای نقش آفرینی نیز نشان داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها