خبرهای داغ:
صرامی گفت: با تدابیر سردار مرادحاجتی و هماهنگی صورت گرفته با مدیران و معاونین دانشگاه‌های مختلف استان، برنامه زمان‌بندی همایش منطقه ای ویژه اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان های خوزستان و لرستان ارائه شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۳۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

جلسه هم‌اندیشی کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان جهت برنامه ریزی برای همایش منطقه ای اساتید این درس امروز با حضور «علی افروس» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و «یوسف آقاجری» مسئول شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در اهواز برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه با ارائه برنامه پیشنهادی برای همایش اساتید، اظهار داشت: با تدابیر سردار مرادحاجتی و هماهنگی صورت گرفته با مدیران و معاونین دانشگاه‌های مختلف استان، برنامه زمان‌بندی همایش منطقه ای ویژه اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان های خوزستان و لرستان ارائه شد.

وی افزود: همایش راهبردی، آموزشی و هم اندیشی با اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در تاریخ سوم و چهارم شهریور ماه با حضور چهره های علمی و شاخص این درس در محل دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها