نشست مدیر کل فرودگاه های استان بوشهر با حضور شهردار بندر بوشهر و تعدادی از مسئولین شهرداری در دفتر مدیر کل فرودگاه های استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۶۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،

مدیر کل فرودگاه های استان بوشهر، ضمن تشکر از تلاشهای شهرداری بوشهر درحفظ زیبایی و آبادانی شهر و ذکر خدمات این نهاد در راستای خدمت رسانی به شهروندان، به شرح پاره ای از اقدامات اداره کل فرودگاه های استان در راستای توسعه فرودگاه و جلب رضایت مسافرین پرداختند.

کمال دهقان منشادی با اشاره به پرداخت مطالبات شهرداری و تسویه کامل آن تا پایان سال 1400 و با بیان این نکته که فرودگاه بوشهر از معدود فرودگاه های کشور است که در درون شهر واقع شده است افزودند: با توجه به قرار گرفتن فرودگاه در محدوده شهر و لزوم هماهنگی و همکاری این اداره کل با سایر ارگانها و دستگاهها مخصوصاً شهرداری، سعی شده در مواردی همچون موضوع پسماند و عوارض شهرداری و رعایت اصول و مقررات مربوطه، نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان موضوع توسعه ساختمان اداری و سپاه حفاظت فرودگاه پرداخت و خواستار همکاری شهرداری و تسریع در انجام تشریفات اداری و صدور مجوزهای لازم شدند.

مدیر کل فرودگاه های استان و شهردار در پایان ضمن بازدید از برج مراقبت پرواز، به بررسی مشکلات مربوط به ساخت و سازهای اطراف فرودگاه و عدم رعایت ارتفاع مجاز توسط برخی مالکین که موجب اخلال در دید و ایمنی پروازها می شود پرداختند و مقرر شد شهرداری نظارت دقیق تری را اعمال نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات