خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد خبر داد
همدان-فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد از کاهش ۹۳ درصدی نزاع در اسدآباد خبر داد و گفت:خوشبختانه در سال جاری حتی یک مورد قتل نیز در سطح شهرستان رخ نداده است و از امن‌ترین شهرها در سطح استان است.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۶۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ افشین یاری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خوشبختانه فعالین فضای مجازی و خبرنگاران اسدآباد افرادی متعهد بوده و همکاری بسیار خوبی در انتشار اخبار صحیح داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بسیاری از اخبار مجازی صحیح نبوده و فقط برای برهم زدن آرامش روانی جامعه منتشر می‌شود که یکی از اقدامات مهم فعالین متعهد این فضا، روشنگری در اینگونه موارد است.

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد در ادامه از کاهش ۱۹درصدی انتقادات و افزایش ۱۵ درصدی تقدیر از پلیس اسدآباد در سامانه ۱۹۷ در چهار ماهه ابتدایی سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: خوشبختانه در این ایام، تصادفات منجر به فوت در شهر منفی شده است.

وی اضافه کرد: افزایش کشف چهار درصدی سرقت،کاهش ۲۸ درصدی سرقت منازل،افزایش ۳۸ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و همچنین افزایش ۴۳۲ درصدی کشفیات مواد مخدر از آمارهای شاخص نیروی انتظامی اسدآباد در چهار ماه اول سال جاری بوده است.

یاری همچنین از کاهش ۹۳ درصدی نزاع در اسدآباد خبر داد و گفت:خوشبختانه در سال جاری حتی یک مورد قتل نیز در سطح شهرستان رخ نداده است تا جمیع این موارد باعث شود شهرمان از امن‌ترین شهرها در سطح استان باشد.

وی در ادامه از افزایش ۱۲۴ درصدی توقیف موتور سیکلت‌های متخلف نیز خبر داد و گفت: زمان حضور گشت پلیس ۱۱۰ در صحنه حادثه در شهر، ۱۵ دقیقه و در روستاها، ۲۵ الی ۳۰ دقیقه است.

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد در پایان بیشترین شکایات ثبت شده در پلیس فتا را کلاهبرداری مالی عنوان کرد و گفت: از شهروندان درخواست داریم نسبت به توصیه‌های پلیس فتا حساس باشند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات