خبرهای داغ:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری استانداری و سپاه استان خراسان شمالی

تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج مهندسین و معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با حضور سرهنگ پاسدار عین الله حاتمی جانشین فرماندهی ذر امور اقشار بسیج بسپاه استان در محل استانداری منعقد شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۹۷
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی بر ضرورت نظارت به موقع بر پروژه های عمرانی توسط دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت : با توجه به اینکه در سال های گذشته خلأهای نظارتی وجود داشته بنابراین نظارت بر پروژه ها بسیار ضروری است.

مهدی رشیدی افزود: همه پروژه های عمرانی که احداث می شوند باید ناظر فنی داشته و بر روی کار آنها نظارت کامل صورت گیرد .

وی به همکاری خوب بسیج و سپاه در پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: در سفر ریاست جمهوری در دوم تیرماه به استان اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی در استان اختصاص یافت که هدف ما اتمام پروژه های نیمه تمام است.

قائنی مسئول بسیج مهندسین سپاه استان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را گسترش همکاری جهت نظارت بر پروژه های عمرانی و استفاده متقابل از ظرفیت ها، و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری یکدیگر عنوان کرد.
همچنین قاینی افزود این تفاهم نامه در راستای گام دوم انقلاب به منظور کمک به ایجاد دولت اسلامی می باشد و کلید این موضوع را معاونت عمرانی استانداری زده است و بسیج هم با شعار بسیج پاره تن مردم در تلاش برای خدمت رسانی به مردم و دولت می باشد.
وی در ادامه افزود در ادامه گام دوم انقلاب در صدد پیاده سازی الگوی جهادی برای اجرای پروژه ها با همکاری دستگاه های اجرایی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار