فرماندار کاشمر گفت: ۷۷ پروژه مربوط به بخش‌های عمرانی، آموزشی، کشاورزی، فرهنگی، آبخیزداری و خدماتی در شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۹۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، امیر دایی صراف،فرماندار کاشمر، در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت که با حضور مسئولین ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، افتتاح پروژه‌ها و برگزاری مراسم فرهنگی از مهمترین برنامه‌های هفته دولت در شهرستان است.

 

فرماندار کاشمر با بیان اینکه هفته دولت نماد و نشان وحدت مردم و دولت است، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش خدمات نظام و دولت به مردم است تا با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا شوند.

 

وی تأکید کرد: پروژه‌هایی که در سامانه استانداری ثبت و توسط فرمانداری مورد تأیید قرار گیرد برای افتتاح در بولتن هفته دولت قرار می‌گیرد.

 

صراف با تاکید بر لزوم بهره گیری از مشارکت‌های اجتماعی در خصوص برگزاری برنامه‌های هفته ‏دولت ‏بیان کرد: دولت در بخش‌های مختلف در یکسال گذشته دستاوردها و موفقیت‌های خوبی داشته و از این رو باید ‏در راستای جهاد تبیین از ظرفیت روحانیون در سطح مساجد و بویژه روستاها و نخبگان و گروههای تأثیرگذار برای بیان ‏اقدامات و دستاوردهای دولت استفاده شود.‏

 

فرماندار کاشمر افزود: یکی از محروم‌ترین روستاهای شهرستان روستای ۷۵ خانواری گندم بر است که علاوه بر آسفالت معابر، دو کیلو متر از جاده این روستا آسفالت می‌شود که بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی سال ۱۴۰۰ بدون مشارکت اهالی انجام می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه تا ابتدای مهر مدرسه این روستا نیز به بهره برداری می‌رسد تأکید کرد: از تمام ظرفیت‌های اطلاع رسانی باید استفاده کنیم تا مردم از اقداماتی که از سوی دستگاه‌های دولتی انجام شده است اطلاع یابند.

 

دایی صراف گفت: افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری، دو پروژه بهداشتی، طرح مقاوم سازی خانه‌های روستایی، اهدای سند مالکیت روستایی گزیده ای از پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان است.

 

فرماندار کاشمر افزود: یکی از پروژه‌های دیگر انتقال فیبر نوری به شهرک صنعتی توسط مخابرات است که در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

 

صراف تصریح کرد: دو پروژه آبخیز داری در حال اجرا است که جزو پروژه‌های نمونه استانی است و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها اعتبار جذب شده است.

 

فرماندار کاشمر اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران افسران جهاد تبیین هستند و رسانه‌ها می‌توانند درحوزه اطلاع رسانی کمک کار ‏مدیران و دستگاه‌های ‏دولتی باشند و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی با ارائه گزارش و یا مصاحبه از ظرفیت ‏خبرنگاران شهرستان به خوبی استفاده کنند. ‏

ارسال نظرات
پر بیننده ها