خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

ورزشکاری که با رژیم صهیونیستی مسابقه نمی دهد حق را از باطل تشخیص داده است

سردار ملک شاهکوهی گفت: دستاورد های امروز ورزش ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و این نظام مقدس ارتقا چشمگیری یافته و امروز در بسیاری از رشته های ورزشی به قله های جهانی رسیده ایم
کد خبر: ۹۴۵۱۴۹۵
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

ورزشکاری که با رژیم صهیونیستی مسابقه نمی دهد حق را از باطل تشخیص داده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی در همایش تجلیل از ورزشکاران و فعالین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم سپاه گفت : تشخیص حق و باطل کلیدواژه اساسی در زندگی آدمی است و با نگاه به حوادث عاشورا درمی یابیم اگر انسان حق را از باطل تشخیص ندهد برابر امام جامعه خود تیغ می کشد.

وی افزود: اینکه ورزشکار ما دلبسته انقلاب اسلامی است و مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه ورزشی نمی شود یعنی حق و باطل را از هم تشخیص می دهد و بصیرتی مثال زدیم دارد.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: دستاورد های امروز ورزش ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و این نظام مقدس ارتقا چشمگیری یافته و امروز در بسیاری از رشته های ورزشی به قله های جهانی رسیده ایم و همین ایام در مسابقات همبستگی کشور های اسلامی خوش درخشیده ایم.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: این تاکید حضرت امام بعنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که ورزشکاران ما حضرت امیرالمومنین علی (ع) را الگوی رفتاری خود قرار دهند و من بعنوان برادر شما پیشنهاد میکنم برای شناخت بهتر حضرت حتما نهج البلاغه را مکررا بخوانید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها