خبرهای داغ:
سردار حاجتی گفت: اهمیت رسانه، تبلیغات و به خصوص فضای مجازی را سردبیر متفکر رسانه های جهان اسلام یعنی رهبر معظم انقلاب بارها گوشزد کردند.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۱۴
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان از «هوشنگ نوبخت» نماینده این خبرگزاری در استان تجلیل و قدردانی کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید و فقید خوزستان، همه ایام سال را روز خبرنگار دانست و اظهار داشت: در دوره ای که از نظر جنگ نظامی و تهدیدات مرزی در بهترین شرایط و بالاترین اقتدار ممکن هستیم، مهمترین خاکریز ما سنگر رسانه است که نباید آن را به دست دشمن بدهیم.

سردار مرادحاجتی گفت: اهمیت رسانه، تبلیغات و به خصوص فضای مجازی را سردبیر متفکر رسانه های جهان اسلام یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها گوشزد کردند و جهاد تبیین نیز آخرین تیتری است که همه افسران و سربازان جنگ نرم باید آن را به بهترین شکل ممکن منتشر کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: همانگونه که سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در بازدید اخیرشان از خبرگزاری دفاع مقدس کشور عنوان کردند، این رسانه ارزشی توانسته رسالت خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند که این مهم نیز از تدابیر راهبردی سردار کارگر طی سال های اخیر بوده که جای تقدیر دارد.

وی ضمن تقدیر از همه رسانه های خوزستان بابت همراهی در انتشار اخبار دفاع مقدس، یادآور شد: توقع و انتظار همه از خبرگزاری ها و رسانه های خوزستان در حوزه دفاع مقدس بالاست چون این استان مرکز و پایتخت حماسه و رخدادهای بزرگی است که هر کدام، هزاران سوژه و بهانه برای پردازش و انتشار دارند.

سردار مرادحاجتی با گلایه از بسیاری ادارات، نهادها و ظرفیت های بزرگ خوزستان در عدم حمایت از جامعه رسانه ای استان متذکر شد: وقتی از امپراطوری بزرگ رسانه ای غرب و دشمنان نظام حرف می زنیم و یا سخن می گوئیم باید در مقابل، حواس مان به قلم، زندگی و معیشت اهالی رسانه کشور هم باشد که با کمترین امکانات و تجهیزات به بهترین شکل در حال مبارزه در این عرصه هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان روند رو به رشدی در تولید محتوا و آمار فعالیت داشته که انتظار داریم همین روند تداوم یابد.

در پایان این دیدار از «هوشنگ نوبخت» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان به پاس فعالیت های مستمر در حوزه های مختلف رسانه ای تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها