خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

اهل بهشت، دست گیر همنوع در رفع دغدغه های جامعه هستند

حجت الاسلام مومن گفت: شاخصه اهل بهشت را در کمک های مومنانه در ایام همه گیری و شیوع کرونا تا به امروز بین مردم و همکاران خود که به تأسی از مولای متقیان کمک به همنوع را سرلوحه معاش خود قرار دادند به طور کامل و به وضوح مشاهده می کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۳۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین مومن در جمع مدیران و فرماندهان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان با اشاره به فراز «أین طالب بدم المقتول بکربلا» در دعای ندبه بیان کرد: حضرت صاحب الزمان(عج) از امویان و عباسیان انتقام می‌گیرد و این فکر را نابود می کند و فکر مهدوی و محمدی را حاکم می سازد.
وی گفت: هرکس با ظاهر خویش شناخته می شود، لذا در این ایام با حضور خود در مجالس و محافل ذکر مصائب اهل بیت رنگ و بوی حضرت سیدالشهدا می گیریم باید سعی کنیم آن را حفظ کنیم.
حجت الاسلام مومن با اشاره به روایت امام صادق(ع) در کتاب نصایح مرحوم آیت الله مشکینی اظهار کرد: بهشتیان چهار ویژگی دارند. اول چهره ای گشاده دارند و عبوس نیستند و همواره مردم از اخلاق و کردار ایشان خشنود هستند. دوم زبانی نرم و خوش دارند حکیمانه سخن می گویند و تمام کلام ایشان بر مبنای حکمت و خدایی می باشد. سوم دلی مهربان دارند و و هرگز در دل خویش دروغ و کذب راه نمی‌دهند و چهارم دست گشاده دارند و کمک به همنوع را سرلوحه معاش خود قرار می‌دهند.
وی در پایان با اشاره به شاخصه چهارم از ویژگی های اهل بهشت گفت: ما این مورد را در کمک های مومنانه در ایام همه گیری و شیوع کرونا تا به امروز بین مردم و همکاران خود که به تأسی از مولای متقیان کمک به همنوع را سرلوحه معاش خود قرار دادند به طور کامل و به وضوح مشاهده می کنیم و امیدواریم این کمترین اقدامات ما به نحو احسن و به شایستگی در درگاه خداوند متعال قبول شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها