خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سردار افروزی عنوان کرد: انقلاب اسلامی استمرار حرکت سیدالشهدا در عاشورا و کربلاست و به فرموده امام(ره) این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان می باشد.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۳۱
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرتیپ دوم پاسدار مهرداد افروزی، فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع مدیران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان بیان کرد: همه ما می دانیم انقلاب اسلامی استمرار حرکت سیدالشهدا در عاشورا و کربلاست و به فرموده امام(ره) این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان می باشد.
وی گفت: یکی از القاب حضرت قمر بنی هاشم کبش الکتیبه می‌باشد که به معنای سپه سالار و نوک پیکان لشگر است گزاف نیست که بگوییم سپاه پاسداران با توسل و اتکا به قمر بنی هاشم کبش الکتیبه انقلاب اسلامی است.

سردار افروزی در بیان جایگاه سپاه در انقلاب اظهار کرد: نمونه بارز کبش الکتیبه بودن برای پاسداران سپاه انقلاب اسلامی این است که همواره سپاه پاسداران در همه عرصه های مختلف انقلاب اسلامی در هر کجای جهان که نیاز به حضور این نهاد پرقدرت و با عظمت بوده، حضور پررنگ و فعالانه داشته است. لذا ضد انقلاب و منافقین همیشه در صدد ضربه به انقلاب بودند و این ناشی از ضربات محکم سپاه و انقلاب پیکره منافقین بوده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها