تلفیق استاندارد و هنر، راهی برای شکوفایی رشته دانشگاهی میکروپیگمنتیشن

مدرس بین المللی میکروپیگمنتیشن گفت: میکروپیگمنتیشن ، فقط یک رشته هنری نیست بلکه این هنر یک نگاه تازه و بر پایه دانش محور است.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۸۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹

 

بهاره طالبوند،  مدرس  و مولف مباحث آرایشی، در  سمیناری که در مرکز همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی  برگزار شد، مبحث علمی بودن رشته میکروپیگمنتیشن را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: کسانی که در این حوزه  کار می‌کنند نیاز دارند نسبت به آن دانش و  اطلاعات کافی و به روزی  داشته باشند و امید است  این سمینار راهی برای نگاه علمی افراد نسبت به این رشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه  تلفیق استاندارد و هنر راهی برای شکوفایی هنر میکروپیگمنتیشن است ، گفت:  اولین کاری که در این حوزه  انجام دادم جمع آوری الگوهای استاندارد بر پایه دانش محور بود تا تمام اصول و استانداردهای این حوزه را بتوانم در پکیجی به علاقه مندان ارائه دهم.

این مدرس بین المللی در عین حال پیشنهاد داد که بهتر است  رشته دانشگاهی میکروپیگمنتیشن ایجاد شود تا به صورت اصولی این مبحث در دانشگاه‌ها تدریس شود و کسانی که علاقه مند به فعالیت در این حوزه هستند بتوانند به صورت تئوری و عملی از تمام استاندارهای و نکات لازم در این زمينه اطلاع یابند و در نهایت بر اساس مدارکی که به‌ آنها داده می شوند، وارد  بازار کار شوند.

وی با بیان اینکه یادگیری میکروپیگمنتیشن باید دانش محور باشد اظهار کرد:   تلفیق استاندارد و هنر راهی برای شکوفایی هنر میکروپیگمنتیشن است و  از جمله رموز موفقیت مجموعه ما تیم حرفه ای،پرتلاش  و علاقه مندی است که سالهاست در کنار هم‌فعالیت می کنیم.

طالبوند، در رابطه با هدف از برگزاری همایش خود گفت:   امروز در مرکز همایش‌های بین المللی رازی سمیناری را برگزار کردیم   تا  دریچه تازه ای در مورد علم در رشته آرایش دائم و میکروپیگمنتیشن و استاندارد سازی این علم گشوده شود.

این مدرس بین المللی ادامه داد: سمیناری که برگزار شد مهمترین هدف آن این بود که بگوییم رشته میکروپیگمنتیشن فقط یک رشته هنری نیست بلکه این هنر یک نگاه تازه و بر پایه دانش محور است

مولف کتاب‌های آرایشی تصریح کرد: اولین موضوعی که بسیار مهم است و دوست دارم به گوش مسئولین برسد این است که هنر نزد ایرانیان است و بس. در رشته ای که ما کار می‌کنیم بسیاری از تکنیک‌ها نزد ایرانیان بوده  اما به اسم‌های دیگر متاسفانه دیده می‌شود در حالی که ریشه و پایه  آن ایرانی  است.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما تلفیقی از استاندارد و هنر را به جامعه رشته هنری میکروپیگمنتیشن تزریق کنیم به خوبی شاهد یک هنری ایرانی با کیفیت علمی بالاهستیم.

این بانوی موفق عرصه آرایشی به ثبت اختراع خود اشاره کرد و گفت: درتمام سال‌های گذشته بر اساس نقاط طلایی صورت ، فعالیت داشته ایم. نقاط طلایی صورت چون هنر محور است از نظر من رد شده بود. در کمپانی پرومیزد  دریک پروژه سه ساله، ثبت اختراعی در مورد قوس‌های صورت داشتیم،  یعنی بر اساس برجستگی صورت همان شخص، به آن قوس هایی می‌دهد که صورت استاندارد نشان داده شود.

این مدرس میکروپیگمنتیشن در پایان اظهار داشت: من مدرس رسمی سازمان فنی حرفه ای هستم و اگر سازمان از ما حمایت کند، صندلی‌های آموزش به درستی پر خواهد شد و ما شاهد رشد و شکوفایی بیشتر رشته‌های هنری آرایشی هستیم.

 

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار