مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ،جزئیات زمان برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۰۰
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در خصوص زمان برگزاری مسابقات استانی قرآن گفت:مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  سازمان اوقاف و امور خیریه ۲۸مرداد ماه سال جاری  با حضور ۲۶۶ شرکت کننده  در امامزاده محمد عابد (ع)برگزار می شود.

وی افزود: در این مسابقات ۴۳نفر در بخش آقایان و۷۱ نفر در بخش بانوان موفق شدند مرحله شهرستانی را برای حضور در مرحله استانی پشت سربگذارند.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد:در بخش دعاخوانی نیز که به صورت استانی برگزار می‌شود ۳۸نفر در بخش خواهران و ۶۲نفر در بخش برادران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

حجت الاسلام واحدی  ادامه داد: در بخش اذان نیز که مختص برادران می باشد و فقط به صورت استانی برگزار می شود ۵۲ نفر شرکت دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه  در روز ۲۸ مرداد و به میزبانی امامزاده محمد عابد (ع)مشهد میقان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص داوری چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن گفت:در این دوره از مسابقات هیأت محترم داوران با تلفیقی از  داوران بومی و میهمان از تهران با حضور افرادی که  دارای مدرک رسمی و تجارب ارزنده در سطح کشور هستند انتخاب شده اند.

حجت الاسلام واحدی یادآور شد:مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان به میزبانی دو شهرستان ساوه در روز ۲۴ تیر و اراک در ۲ روز ۳۰ و ۳۱ همین ماه برگزار شد و متسابقان این مرحله از مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

 

 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات