سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان، با صدور پیامی، فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۶۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان، با صدور پیامی، فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمین الرحیم

بی تردید بیست و ششم مردادماه بازتاب مقاومت آزادگان و دلاوری های رزمندگان اسلام است که برای همیشه چون شهدی شیرین درکام ملت ایران باقی است.

این روز بزرگ سالروز ورود راد مردانی است که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند و امروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

اینجانب با درود و سلام خالصانه بر ارواح پاک شهیدان اسلام به ‌ویژه آزادگان شهید، سالروز به ‌یادماندنی بازگشت پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به ملت بزرگ ایران، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قهرمان و مردم ولایتمدار استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و از پروردگار مهربان برای این اسوه‌ های صبر و مقاومت و خانواده‌ های معزز آنان آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم.

سردارسرتیپ دوم پاسدار محمدعبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان

ارسال نظرات