شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان صادر کرد ؛
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۰۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ پیام گزامیداشت رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت بازگشت قهرمانانه ی آزادگان عزیز به میهن اسلامی را مطالعه کنیم...

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از روزهای ماندگار که هرگز از خاطر ملت ایران فراموش نخواهد شد روز 26 مرداد سال 1369، آغاز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که در تاریخ پر افتخار انقلاب ثبت شده است و یادآور روز های حماسه آفرینی دلیر مردان ایرانی در 8 سال دفاع مقدس است.آزادگان، وارثان حقیقی شهدای جنگ تحمیلی بودند که در سالهای اسارت با توکل بر خدا و الهام از اسوگانی همچون حضرت زینب کبری سلام الله علیها و حضرت امام سجاد علیه السلام سختی های آن سال های پرمشقت و نفس گیر را تحمل کردند و با کوله باری از معرفت، تقوا و خودسازی در 26 مرداد، ایران اسلامی را معطر به عطر وجود شریفشان کردند.

این جمله از رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (رحمت الله علیه) که فرمودند:« اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم ، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود.» نشان دهنده مقام والای این دلاوران است.

اینجانب با تسلیت ایام اسارت آل الله، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و خانواده های صبورشان را گرامی داشته و از خداوند متعال سلامتی و بهروزی این عزیزان را خواستاریم.

ارسال نظرات