خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

همه باید در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس قدم بردارند

سردار مرادحاجتی قدم برداشتن برای فرهنگ شهادت و ایثار را ارزشمند دانست و گفت: حوزه دفاع مقدس متعلق به یک قشر یا نهاد نیست و همه باید در این راستا قدم بردارند.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۳۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از «مهرداد نیکو» رئیس این سازمان در استان تجلیل و لوح سپاس سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را به وی اهدا کرد.

وی در این دیدار، قدم برداشتن برای فرهنگ شهادت و ایثار را ارزشمند دانست و اظهار داشت: حوزه دفاع مقدس متعلق به یک قشر یا نهاد نیست و همه باید در این راستا قدم بردارند.

سردار مرادحاجتی گفت: جنگ هم متعلق به یک یگان یا قشر خاص نبود و همه ملت با همراهی فرزندان شان در یگان های نظامی توانستند از کیان این مملکت دفاع کنند و حماسه بیافرینند و اینک وقت آن است که همه پای کار باشند تا بتوانیم آن دوران پرافتخار را ثبت و ضبط کنیم و به تاریخ این کشور تحویل دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: مهمترین دغدغه امروز ما به خصوص در حوزه عمرانی و ابنیه، تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز است که در این راستا دکتر نیکو همکاری جهادی و دلسوزانه ای با مجموعه ما داشته که منجر به این شد، سردار کارگر قدردان زحمات وی در این حوزه باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان نیز ضمن تقدیر از الطاف سردار کارگر و پیگیری های سردار مرادحاجتی، دغدغه مندی مسئولین در انتقال ارزش ها به نسل امروز را یک ضرورت دانست و متذکر شد: هر جا اولویت و دغدغه باشد آن کار زمین نمی ماند لذا در حوزه دفاع مقدس و در پایتخت ایثار و شهادت، اگر کاری انجام شده که وظیفه بوده و اگر هم سهل انگاری شده غفلتی است از سوی کسانی که دغدغه مند این حوزه نیستند.

وی افزود: تلاش می کنیم که در برنامه ریزی های پیش رو، هم از منابع موجود استان و هم در سطح ملی کمک های بیشتری برای پروژه موزه دفاع مقدس استان داشته باشیم چون کلانشهر اهواز و استان خوزستان نیازمند چنین فضایی هستند.

نیکو گفت: خانواده های ما نیازمند چنین فضاهایی هستند که هم شرایط تفریح سالم داشته باشند و هم محتوای ارزشی و معنوی در آن بتواند نسل جوان مان را به تفکر وادارد ضمن این که خوزستان و در راس آن اهواز، میزبان میلیون ها زائر اربعین حسینی و کاروان های راهیان نور است که می توانند این موزه را مبدا سفر خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار