زنجان _ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره با صدور پیامی سالروز ورود "آزادگان" به کشور را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۵۳
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛در این پیام آمده است:

 

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه خرمدره به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

بسمه تعالی

 

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 

 

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب؛ آیه ٢٣)

 

 

بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال 1369 و فرصتی برای مرور صبر و استقامت و رشادت های این دلاور مردان است.

 

 

آزادگان، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند . اینان سینه هایی وسیع تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند.

 

 

آزادگان، با ایمان و اعتقاد راسخ خود در برابر همه فشارهای سنگین جسمی و روحی دشمنان استقامت کردند و با وجود شرایط بسیار سخت دوران اسارت دین و اعتقادات خود را حفظ نمودند و به دنیا نشان دادند که بر سر عهد و پیمانی که با امام خمینی (ره) و شهدا بستند مردانه وفادارند.

 

 

مسأله اسارت طولانى فرزندان این ملت به‏ نوبه خود امتحان دیگری بود که ملت ما با موفقیت آن‏ را به انجام رسانده و اسراى ما همانند ملت ایران، از خود آزادمردی نشان دادند و با مقاومت دلاور مردانه تکلیف خود را به اسلام و ایران به شایستگی ادا نمودند.

 

 

اینجانب این روز بزرگ را به ملت عظیم الشان ایران اسلامی و به خصوص به شما آزادگان عزیز سرافراز و خانواده صبور و محترمتان که از ذخیره های ارزشمند انقلاب اسلامی هستید ، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزونتان را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)  و رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت می نماییم. 

 

 

 

سرهنگ امیرخانی 

 

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرمدره

 

 

ارسال نظرات