️اردوی جهادی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بوشهر، به مدت ۵ روز در روستای جَرّه و روستای شول از منطقه سعدآباد، استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۸۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان بوشهر، اردوی جهادی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بوشهر با شرکت جمعی از دانشجومعلمان جهادگر به مدت ۵ روز در روستای جَرّه و روستای شول از منطقه سعدآباد، استان بوشهر برگزار شد.

مسئول معاونت جهادی بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشجو اظهار کرد: هدف از تشکیل قرارگاه شهید شوشتری، انجام خدمات مستمر و با کیفیت و استفاده از تمام ظرفیت‌‌های گروه‌های جهادی در سطح استان است.

علی رحیمیان ضمن تاکید بر اثرگذاری حداکثری و تخصصی هر دانشگاه در قرارگاه شهید شوشتری بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر ادامه داد: با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان بوشهر و رشد و توانمندسازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، اردوی جهادیِ آموزشی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیده بنت الهدی صدر بوشهر در روستای جَرّه و روستای شول از منطقه سعدآباد به مدت ۵ روز برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیده بنت الهدی صدر بوشهر عنوان کرد: این اردوی جهادی با حضور ۱۷ نفر از دانشجویان و با برنامه‌های مختلفی از جمله آموزش‌ کتاب‌های درسی، آموزش نمد دوزی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش و تفسیر قرآن برای دانش‌آموزان و بانوان خانه‌دار، رنگ‌آمیزی و شعار نویسی دیواری، بازی‌ و سرگرمی کارگاه اشتغالزایی و کار آفرینی بانوان، تکه‌چسبانی، نقاشی خلاق، سرود، کاردستی، مشاوره دختران نوجوان و زنان خانه‌دار، اکران فیلم مستند، مراسمات مذهبی متناسب با ایام محرم و با عهده‌داری و مدیریت دانش‌آموزان و کودکان، آموزش احکام و... برگزار شد.

سپیده امینی بیان کرد: اردوی جهادی مردادماه، سومین حضور دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیده بنت الهدی صدر بوشهر در طی ۷ ماه اخیر است که دانشجومعلمان علاوه بر خدمت رسانی به مردم روستاهای محروم و تقویت بنیه‌ی علمی و رشد خود، به دنبال طراحی یک نقشه راه جهادی آموزشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان منطقه سعدآباد و در وهله‌ی بعدی کل استان بوشهر هستند.

اردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شداردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شداردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شداردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شداردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شداردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شداردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شداردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شداردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شداردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شداردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شداردوی جهادی دانشجومعلمان در دشتستان برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات