خبرهای داغ:
شاهرود_معاون مخابرات منطقه سمنان از تعویض ۳ دکل همراه اول با ارتفاع و ظرفیت پایین با دکل‌های با ارتفاع و ظرفیت بالا در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۳۲
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

افزایش ظرفیت و ارتفاع دکل‌های ۳ سایت همراه اول شهرستان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی مثبت‌شاهجوئی ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: این اقدام به منظور افزایش محدوده پوشش آنتن‌دهی و ایجاد امکان نصب و راه‌اندازی تکنولوژی‌های جدید ارتباطی با هزینه اعتباری معادل ۲۴ میلیارد ریال انجام شد.
او خاطرنشان کرد: طی این پروژه، دکل‌های همراه اول با ارتفاع و ظرفیت پایین نقاط هفت‌تیر و کانون شهر شاهرود و روستای بیدستان این شهرستان جمع‌آوری و دکل‌های جدید با ارتفاع و ظرفیت بالا به همراه تجهیزات مخابراتی و ارتباطی نصب و با موفقیت راه‌اندازی گردید.
معاون مخابرات منطقه سمنان افزایش محدوده پوشش دکل‌های تلفن همراه و همچنین افزایش ظرفیت این دکل‌ها را در نقاط شهری و خارج از شهر و روستا‌ها بسیار حائز اهمیت عنوان و تصریح کرد: هدف از انجام این پروژه، تحت پوشش قرار گرفتن نقاط بیشتر با امکانات موجود در منطقه و همچنین امکان افزایش ظرفیت و قابلیت نصب تکنولوژی‌های جدید در آینده می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها